مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

ضرورت توجه دقیق به اجرای سند تحول بنیادین

قرچک (پانا) - در جلسه شورای پرورشی در اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک که با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و مدیر آموزش و پرورش برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک به ضرورت اجرای سند تحول بنیادین در مدارس اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه دقیق به اجرای سند تحول بنیادین

جلسه شورای پرورشی در اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، مدیر آموزش و پرورش قرچک، اعضای شورای پرورشی و اعضای شورای معاونین برگزار شد.

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار کرد: هر فرد در هر مکانی کاری بخواهد انجام دهد ابتدا باید به مرجعیت آموزش و پرورش رجوع کند. در واقع، برنامه‌های فرهنگی آموزش و پرورش در بستر خود آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جزو دغدغه‌های ایشان بوده‌ است و از اجرایی‌نشدن آن ابزار نگرانی کرده‌اند، انتظار می‌رود که این سند بنیادین با رویکرد اجرایی‌ زودتر اجرا شود و برنامه‌های تربیتی در مدارس عملی شوند.

داورزنی خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی تربیتی ملائک قرچک جزو هشت کانون برتر در سطح کشور است و این خود نویدبخش توجه ویژه به مسائل حوزه‌ پرورشی به‌عنوان سرلوحه‌ برنامه‌های آموزش و پرورش است.

دانش‌آموز خبرنگار: محدثه زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار