دانش‌آموز برتر مسابقات قرآن:

هدف از برگزاری مسابقات قرآن، جریان‌سازی و توسعه فرهنگ قرآنی و معرفت است

نیشابور (پانا) - دانش‌آموز برتر در مسابقات استانی رشته نهج‌البلاغه گفت هدف از برگزاری مسابقات قرآن جریان‌سازی و توسعه فرهنگ قرآنی و معرفت است.

کد مطلب: ۱۳۱۷۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری مسابقات قرآن، جریان‌سازی و توسعه فرهنگ قرآنی و معرفت است

دینا سوقندی، رتبه عالی استانی در رشته نهج البلاغه در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «در ابتدا من از طریق اطلاع‌رسانی معاون پرورشی دبیرستان، مطلع برگزاری مسابقات شدم.»

وی ادامه داد: «به خاطر اینکه در آغاز مسابقات از فضای آن اطلاعی نداشتم، ترس و استرس بر من غلبه کرده بود و مانع می شد تا بتوانم ادامه مسیر را با قاطعیت طی کنم.»

سوقندی خاطرنشان کرد: «تنها دلیل آغاز کار من در این مسیر، اصرار و پیگیری های متوالی معاون پرورشی و پس از آن خانواده بود. اما بعد از گذشت مدتی، علاقه فراوان من به کتاب نهج‌البلاغه، باعث شده بود که زمان را غنیمت شمرده و حتی در زنگ های تفریح هم مشغول به تمرین شوم.»

وی در ادامه بیان کرد: «بعد از مانوس شدن با نهج البلاغه و افزایش اطلاعاتم در رابطه با زندگی امام علی، در سال تحصیلی جدید برای برگزاری مسابقات روزشماری می کنم.»

سوقندی، رتبه عالی استانی نهج البلاغه تصریح کرد: «هر چند کوچکتر از آن هستم که بخواهم توصیه ای برایتان داشته باشم، اما تاثیر مثبتی که این کتاب بر روحیه، افکار و زندگی من داشت وصف نشدنی بود. نکته ای که باید به آن بسیار توجه شود، این است که نتایج مسابقات نباید چندان اهمیتی برایتان داشته باشد. سعی کنید از فضای زیبای این مسابقات، لذت و از مطالب ارزشمند این کتاب فیض ببرید و گزاره‌های کلام الهی پناهگاه زندگی تان قرار گیرد.»

دانش آموز خبرنگار: هستی مرادیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار