ثبت نام جشنواره بیست و هفتم قرآن و عترت وزارت بهداشت آغاز شد

تهران (پانا) - با رونمایی از پوستر و سامانه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاههای علوم پزشکی، در حاشیه نشست کارشناسان ادارات قرآن و عترت، ثبت نام برای حضور در این رویداد بزرگ دانشجویی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام جشنواره بیست و هفتم قرآن و عترت وزارت بهداشت آغاز شد

در این نشست قرآنی، همچنین آیین نامه اجرایی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت برای کارشناسان قرآن و عترت دانشگاهها و مراکز و سازمانهای تابعه تبیین شد و با ثبت نام یکی از قاریان و نخبگان قرآنی حاضر در نشست (دکتر صولتی، رئیس اداره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه) در سامانه جشنواره، رسما ثبت نام این جشنواره قرآنی آغاز شد.

دکتر جواد باقری رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه جشنواره قرآن و عترت شامل ۶ بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی و هنری و ۵۳ رشته می‌باشد، افزود: جشنواره قرآن و عترت یکی از بسترهای تبلیغی، ترویجی و تعمیق معارف قرآنی و کشف استعدادهای قرآنی در دانشگاه ها می باشد.

وی در ادامه بیان کرد، بیست‌ و هفتمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مانند سنوات گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار خواهد شد و در گروه دانشجویان تعدادی از رشته‌ها، مرحله ملی نیز خواهد شد.

باقری اظهار کرد: با تلاش خالصانه همکاران خدوم قرآنی در دانشگاهها و با تبلیغات گسترده و خوبی که در همه قسمت های مختلف آموزشی، دانشجویی، بهداشتی و درمانی دانشگاه ها صورت خواهد پذیرفت، ان شاءالله همچون دوره های گذشته شاهد حضور گرم علاقه مندان در این جشنواره باشیم.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت همچنین با اشاره به لزوم شناسایی استعدادها و ظرفیتهای درون سازمانی به جهت استفاده در حوزن فعالیتهای قرآنی در دانشگاهها خاطرنشان کرد: دانشگاهها با استفاده از نخبگان و سرمایه های شناسایی شده در حوزه فعالیتهای دینی و قرآنی گامهای موثری در تکریم این عزیزان بردارند.

همچنین مسعود وادی پور رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در حاشیه این رونمایی گفت: ثبت نام جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از ۱۱ آبان لغایت بیستم آذرماه سالجاری ادامه خواهد داشت و مرحله دانشگاهی آن در نیمه اول دی ماه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه دانشگاهی اعم از اساتید؛ کارکنان ودانشجویان علوم پزشکی می توانند با ورود به سامانه جشنواره، نسبت به ثبت نام خود در این رویداد بزرگ قرآنی- دانشگاهی اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، در این نشست درخصوص برنامه های عملیاتی دبیرخانه کانونهای قرآن و عترت و هیاتهای مذهبی مرکز قرآن و عترت باحضور رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت بحث وتبادل نظر انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار