مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران خبر داد؛

تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تولید داخلی بیش از ٩٠ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری

قدرت‌الله محمدی در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی واقع در مصلی تهران اظهارکرد: خدارا شاکریم که می‌توانیم ادعا کنیم ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری در کشورمان تولید می‌شود و بومی سازی شده است.

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان بیش از ۵۰ هزار شغل از محل همین بومی سازی، اشتغال ایجاد کرده و پس از تأمین نیازهای داخلی این ظرفیت وجود دارد و می‌توانیم وارد بحث صادرات شویم و نیازمندیهای دیگر کشورها را تأمین و پشتیبانی کنیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی گفت: هر برند خارجی که وجود داشته باشد آن را سوق می دهیم که به سمت بومی سازی برود تا تجهیزات مورد نیاز اماکن شهری و ساختمان‌های دولتی و خصوصی بومی سازی شود. به دلیل اینکه شهروندان هزینه های اضافه ای را در این خصوص پرداخت نکنند امیدواریم این مورد محقق شود تا شاهد کاهش هزینه‌ها باشیم. می‌توانیم ادعا کنیم که در شهر تهران در حوزه ایمنی دارای استاندارد خوبی هستیم و میان کشورهای منطقه حتی خاور میانه جایگاه خوبی داریم و از ظرفیت و تجهیزات خیلی خوبی نیز برخوردار هستیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: تقریبا حوادث خیلی بزرگ را می‌توانیم راحت مدیریت کنیم و حتی کشورهایی که درخواست کمک دارند ما آمادگی کمک داریم.

وی افزود: در نقطه خوبی از سطح ایمنی قرار داریم ولی به آن بسنده نمی کنیم و طی آموزش هایی که در سطح خاورمیانه در حال انجام است امیدواریم بالا رفتن سطح ارتقاء ایمنی جامعه را شاهد باشیم.

محمدی در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی، گفت: برگزاری این نمایشگاه و خروجی برنامه اطمینان خاطری می‌شود برای شهروندان که در زندگی روزمره خودشان در بحث ایمنی. برگزاری چنین نمایشگاه هایی نیازی است که به امنیت شهری و پیشرفت شهری، بومی سازی محصولات دانش بنیان و ایمنی می‌پردازد که در این زمینه باید فعالیت شود. همچنین با توجه به تکنولوژی ها و پیشرفت شهری نیاز داریم که شهروندان نسبت به الزامات مراقبت از خودشان آگاه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار