افتتاح نوزدهمین چمن مصنوعی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از افتتاح نوزدهمین چمن مصنوعی در این استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نوزدهمین چمن مصنوعی در استان اردبیل

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در آیین افتتاح کشوری 1017 پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی و چهلمین دوره مسابقات ورزشی درون مدرسه ای در هنرستان شیخ بهایی ناحیه 2 اردبیل اظهار کرد: توجه به ورزش و تربیت بدنی یکی از تاکیدات سند تحول بنیادین است بطوریکه یکی از ساحت های این سند بالادستی با عنوان ساحت زیستی و بدنی به این موضوع اختصاص یافته است.

وی با اشاره به نوجه جدی وزارت آموزش و پرورش به ورزش دانش آموزی تصریح کرد: از تعداد 2100 فضای ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی، 76 پروژه ورزشی به استان اردبیل اختصاص یافته است که از این تعداد، 37 پروژه زمین چمن مصنوعی، 21 ودرسه حیاط پویا، 13 کلاس درس تربیت بدنی و 5 سالن ورزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: امروز 1017 پروژه ورزشی در سراسر کشور و نوزدهمین زمین چمن مصنوعی در اردبیل افتتاح می شود.

صفری با عنوان اینکه 18 زمین چمن مصنوعی نیز تا پایان سال 1401 افتتاح و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: چهلمین دوره مسابقات ورزشی درون مدرسه ای نیز با رویکرد مشارکت دانش آموزان و اولیا همزمان با سراسر کشور در این استان هم بصورت نمادین افتتاح شد.

وی هدف از برگزاری مسابقات ورزشی درون مدرسه ای را ایجاد نشاط و سرگرمی در بین دانش آموزان عنوان کرد و گفت: به هیچ عنوان دراین مسابقات بحث رقابت وجود ندارد بلکه ایجاد نشاط و تحرک در بین دانش آموزان از اهداف اصلی این مسابقات ورزشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار