کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی در شهرستان نیر

اردبیل (پانا) - با کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی آموزشگاه دخترانه شبانه‌روزی متوسطه دور دوم شهرستان نیر در 544 مترمربع، نهضت ملی طرح شهید سلیمانی در استان اردبیل آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی در شهرستان نیر

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، کلام الله صفری، سرپرست آموزش و پرورش استان در حاشیه این آیین گفت: با کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی در شهرستان نیر، نهضت ملی طراحی و ایجاد 2100 فضای ورزشی مدرسه ای طرح شهید سلیمانی که مبتنی بر راهکار 3-14 سند تحول بنیادین است، در چند منطقه این استان شروع شد.

وی با بیان اینکه این طرح ملی در راستای توجه به مناطق محروم و تحقق عدالت آموزشی صورت می گیرد، اظهار کرد: هدف از طرح شهید سلیمانی توسعه فضاهای ورزشی در کشور، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توجه به بعد جسمانی دانش آموزان است.

سرپرست آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: 35 زمین چمن مصنوعی و 5 سالن ورزشی با اعتبار 25 میلیارد تومان در قالب همین طرح در استان اردبیل ایجاد خواهد شد.

صفری افزود: 19 زمین چمن مصنوعی و 5 سالن ورزشی با اعتبار 12.5 میلیارد تومان امروز در مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل کلنگ زنی شد.

وی تصریح کرد: با به بهره برداری رسیدن این فضاهای ورزشی، در استان 23 هزار مترمربع به سرانه ورزشی آموزش و پرورش استان اضافه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار