معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه:

سلامتی، شادابی و استعدادیابی سه مقوله مهم در ورزش دانش‌آموزی است

مراغه (پانا) - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه خطاب به دانش‌آموزان، سلامتی، شادابی و استعداد یابی را سه مقوله مهم در ورزش دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۶۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
سلامتی، شادابی و استعدادیابی سه مقوله مهم در ورزش دانش‌آموزی است

حسین اکبریان در آئین ورزش صبحگاهی دانش آموزان گفت: سلامتی، شادابی و استعدادیابی سیاست‌های اصلی آموزش و پرورش در حوزه ورزش است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه افزود: سلامتی، نشاط و شادابی دانش‌آموزان در عصر تکنولوژی بسیار حائز اهمیت بود و بایستی سواد حرکتی دانش آموزان نیز ارتقا یابد.

اکبریان ادامه داد: استعدادیابی دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف ورزشی و مدیریت استعداد ها در مسیر رسیدن به ورزش‌های قهرمانی و حضور در میادین ورزشی بایتس مورد توجه مدیران و دبیران تربیت بدنی باشد چرا که تربیت قهرمانان بزرگ ورزشی از میان دانش‌آموزان میسر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مراغه نیز در این مراسم گفت: طی سالهای اخیر شیوع ویروس کرونا موجب کاهش فعالیت‌های حرکتی و افزایش چاقی دانش‌آموزان شده است که ایجاد خطر برای سلامتی عموم را در پی داشته است.

«مرتضی مینوئی» افزود: افزایش استفاده از تکنولوزی و فضای مجازی تبعات سویی دارند که بایستی در این خصوص توازن و تعادل ایجاد شود.

مینویی بیا بیان اینکه دنیا به مقوله ورزش، دیدگاه سلامتی و شادابی و همچنین اقتصادی دارد افزود: ورزش مقدمه تربیت صحیح و آموزش موفق است و ورزش همگانی و در ادامه آن ورزش تخصصی مورد اهتمام مسئولین امر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار