سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان همدان عنوان کرد:

امنیت و یکپارچگی امروز کشور مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهداست

همدان (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان همدان امنیت، آرامش و یکپارچگی امروز کشور را مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدای والا مقام، از جمله شهدای مدافع حرم دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۴۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
امنیت و یکپارچگی امروز کشور مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهداست

میلاد مرادی، سرپرست سازمان دانش آموزی استان همدان به مناسبت سالگرد شهادت سردار همدانی گفت: شهید همدانی نه تنها مایه افتخار دانش آموزان استان همدان؛ بلکه مایه افتخار دانش آموزان ایران اسلامی است.

وی افزود: دانش آموزانی که در کلاس درس انقلاب از این شهید بزرگوار، ولایت مداری و شهامت را می آموزند تا در آینده در تمامی عرصه های زندگی خود از جمله عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی با هدف اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی برای سربلندی کشورشان ایران مجاهدت کنند تا بستر حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی را رقم زده و زمینه سازی ظهور حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) را فراهم کنند.

مرادی ادامه داد: سازمان دانش آموزی استان همدان در سال تحصیلی جدید از تمام ظرفیت‌های خود جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تبیین اهداف مجاهدت‌های شهید همدانی در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی در سطح مدارس استان بهره خواهد برد و به امید خدا در تربیت مدافعان جمهوری اسلامی ایران پیش قدم خواهد بود.

سرپرست سازمان دانش آموزی استان همدان ادامه داد: در همین راستا سال تحصیلی جدید که متبرک به آغاز شدن با ایام اربعین حسینی بود را با توجه به قرار داشتن همدان در مسیر عبور زائرین اربعین حسینی به سمت مرزهای غربی کشور، با همکاری اداره کل آموزش و پرورش در هفته منتهی به اربعین حسینی، در یکی از مدارس ناحیه یک همدان به برقراری موکب خدمت رسانی به زائرین اقدام کردیم.

مرادی ادامه داد: این موکب که در مدرسه نوردانش واقع در شهرک فرهنگیان همدان قرار داشت با توجه به قرارگیری در مسیر اصلی تردد زائرین مورد استقبال گسترده قرار گرفت.

وی افزود: این موکب تحت عنوان «موکب خدمت رسانی فرزندان حاج قاسم» و با همکاری مربیان و دانش آموزان استان دارای 11 اتاق و امکاناتی برای اسکان موقت، استحمام و پذیرایی دو نوبت صبحانه و شام برای زائرین ترددی به سمت عتبات عالیات بود.

مرادی ادامه داد: برقراری این موکب موجب تسهیل در حرکت زائرین و همچنین ایجاد حس همکاری و آشنایی دانش آموزان با ارزش‌های دینی و مذهبی و همچنین شرکت فعال آنان در فعالیت های اجتماعی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار