رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

مدرسان و مربیان سازمان دانش‌آموزی ظرفیت خوبی برای تربیت اجتماعی نسل فردا هستند

زنجان (پانا) – رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مدرسان و مربیان سازمان دانش‌آموزی را ظرفیت بسیار خوبی در حوزه فرهنگی و تربیتی بیان کرد و گفت از این ظرفیت‌ها برای تربیت اجتماعی نسل فردا باید استفاده شود.

کد مطلب: ۱۳۱۱۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مدرسان و مربیان سازمان دانش‌آموزی ظرفیت خوبی برای تربیت اجتماعی نسل فردا هستند

رئیس و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی استان زنجان امروز با نماینده مردم زنجان و طارم و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

مصطفی طاهری در این دیدار با بیان اینکه با توجه به سوابق فرهنگی خود از فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی و سایر تشکل‌ها آشنایی دارم، اظهار کرد: پیگیری‌های لازم تا حد توان نسبت به خواسته‌ها و مطالبات سازمان دانش‌آموزی چه در بُعد استانی و چه در بُعد ملی را انجام می‌دهم.

وی با بیان اینکه مدرسان و مربیان سازمان دانش‌آموزی، ظرفیت بسیار خوبی در حوزه فرهنگی و تربیتی هستند، خاطرنشان کرد: از این ظرفیت‌ها برای تربیت اجتماعی نسل فردا باید استفاده شود.

طاهری با اشاره به انتقال قطعی سند اردوگاه امام خمینی(ره) زنجان به نام آموزش و پرورش بیان کرد: خوابگاه این اردوگاه در حال ساخت بوده که در صورت تکمیل، ظرفیت خوبی برای برگزاری اردوهای استانی و ملی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: جهت آشنایی بیشتر با فعالیت‌ها و برنامه‌ها بازدیدی از سازمان دانش‌آموزی انجام می‌دهم و هر کمکی که لازم باشد در حد توان پیگیری و صورت می‌پذیرد.

راویه قاسمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان نیز در این دیدار با تشریح ساختار و برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی، گوشه‌ای از فعالیت‌های یک سال اخیر را گزارش داد.

وی با اشاره به عضویت 42 هزار دانش‌آموز استان در سازمان و همچنین بهره‌مندی سازمان از حدود 1500 مربی استانی گفت: دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی، مهارت‌های اجتماعی و تربیتی و زندگی را در سازمان دانش‌آموزی فرا می‌گیرند.

قاسمی با بیان اینکه خبرگزاری پانا به عنوان تنها خبرگزاری دانش‌آموزی کشور زیر نظر سازمان دانش‌آموزی فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: آموزش خبرنگاری و مجری‌گری، بخشی از فعالیت‌های سازمان در جهت تقویت اعتماد به نفس اعضا بوده و پانا، تنها خبرگزاری در سطح کشور است که تولیدات دانش‌آموزان در قالب‌های خبر، عکس و فیلم را منتشر می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار