در جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان دانش آموزی مطرح شد:

فعالیت های سازمان دانش آموزی منطبق بر علایق دانش آموزان است

شهرکرد(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری در جلسه هم اندیشی مسئولان این سازمان، فعالیتهای سازمان را منطبق بر علایق دانش آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۳۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های سازمان دانش آموزی منطبق بر علایق دانش آموزان است

سید حسن فاضل ضمن اشاره به جذابیت برنامه های سازمان دانش آموزی و استقبال خوب دانش آموزان از فعالیت های این سازمان در گفتگو با پانا گفت: در این جلسه که از ساعت 9 الی 13 برگزار شد ضمن تبریک به مسئولان جدید سازمان دانش آموزی در خصوص برنامه های سازمان توضیحات مفصلی داده شد.

وی افزود: کارشناسان سازمان دانش آموزی در خصوص ارسال اسامی گنگره ملی 313 توجیه شدند و سامانه « مسند» و نحوه جذب و سازماندهی توسط این سامانه اطلاعات دقیقی دریافت کردند.

وی ادامه داد: در این جلسه توضیحات جامع و کاملی در خصوص خبرگزاری پانا، فعالیت های مجلس دانش آموزی، مجامع اعضا و مربیان و برگزاری مانور زلزله توسط کارشناسان سازمان دانش آموزی استان ارائه شد و حاضرین در جلسه پاسخ سئوالات و ابهامات خود را بصورت مستقیم دریافت کردند.

فاضل در پایان از مشارکت کلیه مناطق و شهرستانها در برنامه هم اندیشی تقدیرو تشکر کرد و این جلسه را در جهت پیشبرد اهداف سازمان دانش آموزی مفید و ارزشمند دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار