برگزاری جشن غنچه‌ها در دبستان پسرانه شهید بهشتی شهرستان قدس

شهر قدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در آیین جشن غنچه‌ها در دبستان پسرانه شهید بهشتی شهرستان قدس، حضور فعالانه اولیای نوآموزان و ارتباط آنان با مربیان را در فرآیند تعلیم و تربیت نوآموزان بسیار تاثیرگذار دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۰۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن غنچه‌ها در دبستان پسرانه شهید بهشتی شهرستان قدس

آیین جشن غنچه‌ها در دبستان پسرانه شهید بهشتی شهرستان قدس با حضور وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس و احمد سروی ،معاون ابتدایی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در مراسم «جشن غنچه‌ها» در دبستان پسرانه شهید بهشتی شهرستان قدس در جمع اولیا نوآموزان حضور یافت و حضور فعالانه اولیا در تعلیم و تربیت را حائز اهمیت دانست و گفت: حضور فعالانه اولیای نوآموزان و ارتباط آنان با مربیان، در فرآیند تعلیم و تربیت نوآموزان تاثیری بسزایی خواهد داشت. اگر ارتباط فعالانه اولیای نوآموزان و مربیان توأم صورت گیرد، فرآیند تعلیم و تربیت با کیفیت بهتری انجام خواهد شد.

محرمی، نوآموزان را سرمایه های آینده کشور خواند و گفت: امسال بیش از ۳ هزار نوآموز در شهرستان قدس ثبت نام کرده‌اند که امید است با تلاش معلمان، مدیران و دست اندرکاران آموزش و پرورش در مدارس شاهد رشد و بالندگی نوآموزان باشیم‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار