«مهر شاداب، تحول در رویکردها در پرتو ایران قوی» شعار پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان قدس

شهر قدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در تشریح فعالیت‌های انجام شده در مدیریت شهرستان قدس برای بازگشایی مدارس در اول مهر، شعار پروژه مهر امسال مدیریت شهرستان قدس را «مهر شاداب، تحول در رویکردها در پرتو ایران قوی» اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
«مهر شاداب، تحول در رویکردها در پرتو ایران قوی» شعار پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان قدس

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس، وحید محرمی، در تشریح فعالیت‌های انجام شده در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: بعد از دو سال آموزش غیرحضوری امسال آموزش حضوری خواهیم داشت و شعار پروژه مهر امسال مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس « مهری شاداب، تحول در رویکردها در پرتو ایران قوی» است.

وی در ارائه بخشی از اقدامات و عملکرد پروژه مهر اضافه کرد: سازماندهی مدارس، اخذ کد، افتتاح و راه‌اندازی 4 مدرسه استعدادهای درخشان، ایجاد پایگاه جبرانی طرح تعمیق یادگیری جهت جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان در دوران کرونایی، آماده‌سازی مدارس از دیگر فعالیت‌های پروژه مهر امسال است که به کمک همکاران، مدیران و فرهنگیان محترم رقم خورده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس به بازدید از روند تجهیز و تعمیر مدارس، تعمیر و بررسی سیستم گرمایشی مدارس، دریافت میز و نیمکت و توزیع آن، کمک به رنگ آمیزی و زیباسازی فضای مدارس نیز اشاره کرده و خاطرنشان کرد: گسترش رشته‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای و افزودن 16کلاس به کلاس های فنی و حرفه‌ای و کاردانش گام مهم در این مدیریت است.

محرمی گفت: ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی مدارس از طریق همکاری امام جمعه محترم، اداره اوقاف و اداره تبلیغات اسلامی، تاسیس و احیا مجمع خیرین مدرسه ساز از دیگر اقدامات پروژه مهر امسال است.

مدیر آموزش و پرورش شهرقدس افزود: پروژه کوی فرزان بنیاد علوی در سال جاری قریب به 90 درصد پیشرفت داشته است و تلاش خواهد شد برای سال تحصیلی آماده شود در صورت تاخیر در تحویل این آموزشگاه توسط سازمان نوسازی، قطعاً تدابیر لازم برای ساماندهی دانش آموزان کوی فرزان اندیشیده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار