مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

پیش‌دبستانی فضای بازی و لذت‌بردن از محیط یادگیری است

والدین نوآموزان را وارد فضای رسمی آموزش نکنند

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، پیش‌دبستانی‌ها را فضای بازی و لذت‌بردن از محیط یادگیری دانست و گفت از والدین خواسته‌ می‌شود که دانش‌آموزان را وارد فضای رسمی آموزش نکنند.

کد مطلب: ۱۳۱۰۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌دبستانی فضای بازی و لذت‌بردن از محیط یادگیری است

جشن غنچه‌ها ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریور) در پیش‌دبستانی امام حسن مجتبی(ع) ناحیه یک زنجان با حضور مسئولین و حضور گرم اولیا و نوآموزان برگزار شد.

علی اسماعیلی در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به نوآموزان پیش‌دبستانی و خانواده‌های آنان از اولیا خواست به هیچ وجه وارد فضای رسمی آموزشی نشوند.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان ذهنیت و آمادگی کامل برای یادگیری رسمی در آغازین روزهای6 سالگی در مدرسه را ندارند و ما باید فضای بازی و لذت بردن از محیطی که در آن قرار دارند را به بچه‌ها بدهیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ما باید اجازه دهیم محتوای رسمی از طریق متخصصان این امر به نوآموزان ارائه شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان نیز در این مراسم گفت: به امید خداوند امروز پیش‌دبستانی‌ها اولین روز از سال تحصیلی خود را شروع خواهند کرد.

ابوالفضل خوئینی با آرزوی موفقیت برای نوآموزان پیش‌دبستانی افزود: معلمان مدارس ناحیه یک زنجان از امروز نقش خود برای تربیت نوآموزان را ایفا خواهند کرد و امیدواریم بتوانیم بهترین مدارس را داشته باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: ستایش سلیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار