جابه‌جایی بیش از ۹ هزار زائر اردبیلی در کربلای معلی

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل اعلام کرد از ابتدای محرم تا به امروز ۹ هزار و ۲۲۶ زائر توسط ۴۱۵ دستگاه ناوگان اتوبوس از اردبیل به‌سمت مرزهای خروجی کشور جابه‌جا شده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۰۹۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جابه‌جایی بیش از ۹ هزار زائر اردبیلی در کربلای معلی

کلیم‌اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل در جریان بازدید از پایانه مسافری اردبیل با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای جابجایی مسافران انجام شده است، اظهار کرد: از ابتدای محرم تا به امروز ۹ هزار و ۲۲۶ زائر توسط ۴۱۵ دستگاه ناوگان اتوبوس از اردبیل به سمت مرزهای خروجی کشور جابجا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزود: خادمان اهداری از همان ابتدای اجرای طرح با تمام تجهیزات و امکانات در خدمت زوار امام حسین(ع) هستند.

وثوقی با اشاره به اینکه از زمان اجرای طرح جابجایی اربعین حسینی از ۱۵ شهریور ماه تا به امروز ۵ هزار و ۶۶۶ زائر جابجا شده‌اند، تصریح کرد: این تعداد زائر توسط ۲۵۷ دستگاه ناوگان اتوبوس به مرزهای خروجی به سمت عراق اعزام شده‌اند.

وی استقرار نمایندگی اداره کل راهداری استان اردبیل را در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران، یادآور شد و اظهار کرد: همانطور که زوار با امنیت و آرامش از استان اردبیل به سوی مرزها جابجا می‌شوند زائرین بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی جهت بازگشت از مرزها به استان اردبیل نیز، به دفتر نمایندگی مستقر در مرز مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بیان کرد: نیروهای راهداری برای نظم‌دهی و هماهنگی بازگشت زائران به استان اردبیل تا ۳۱ شهریورماه در مرز مهران مستقر هستند تا زوار حسینی در بازگشت به استان مشکلی نداشته باشند.

وثوقی از مجهز شدن ماشین‌آلات راهداری و سایر تجهیزات لازم برای جابجایی زائران اربعین خبر داد و بیان کرد: این ماشین‌آلات در مرز مهران مستقر شده و با توجه به افزایش تقاضای سفر تمامی ناوگان‌های عمومی مسافری استان اردبیل به صورت شبانه‌روز در خدمت زائران امام حسین(ع) هستند.

وی افزود: نرخ مصوب جابجایی زائران اربعین حسینی از مبدا اردبیل به مهران و بالعکس برای اتوبوس‌های ۲۵ صندلی ۶۵۴ هزار تومان، ۳۲ صندلی ۵۵۱ هزار تومان و ۴۴ صندلی ۴۴۶ هزار تومان است.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین حسینی استان گفت: جابجایی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و مردم می‌توانند هرگونه شکایات و گران‌فروشی بلیط‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به راهداری اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار