رئیس پلیس فتا محمود آباد:

اصحاب رسانه پل ارتباطی پلیس و مردم هستند

محمودآباد(پانا)- رئیس پلیس فتا شهرستان محمود آباد در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن اجتماعات فرماندهی این شهرستان اصحاب رسانه را پل ارتباطی بین پلیس و مردم دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۸۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اصحاب رسانه پل ارتباطی پلیس و مردم هستند

به گزارش پانا، محمود حسین زاده فرمانده نیروی انتظامی محمودآباد در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبر نگاران گفت: خواسته نیروی انتظامی از اصحاب رسانه، پرهیز از نشر اخبار تنش زا میان مردم است که موجب ناپایداری امنیت در سطح شهر می شود.

وی همچنین ازاصحاب رسانه در خصوص حوادث شهری و نشر آن بیان کرد: حوادث رخ داده سطح شهر در طی سال جدید؛ چند فقره قتل بوده که توانستیم زیر ۲۴ ساعت عاملین را دستگیر و التهاب روانی که بین مردم به وجود آمد؛ ازبین ببریم.

حسین زاده تاکید کرد: نیروی انتظامی توانست با امکانات شهرستان و خیرین شهرستانی تجهیزات پلیس فتا را آماده کند و جز برترین شهرستان ها در حوزه جرائم سایبری باشد.

ابراهیم اشکوری رئیس پلیس فتا محمودآباد در آغاز صحبت های خود در ارتباط با رابطه بین پلیس و مردم گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی پلیس و مردم هستند، مهمترین وظایف پلیس پیشگیری از جرائم است که با استفاده از فضای مجازی، انتشار کلیپ های رسانه ای و هشدار به خرابکاران در حال انجام است.

وی بیان کرد: اگر بشود با کمک و همت نیروی انتظامی و پوشش خبری اصحاب رسانه، تشنج و مشکلات شهرک ها را رفع یا کم کرد؛ آرامش روانی شهرک نشینان تضمین خواهد شد.
اشکوری افزود: گسترده سازی رسانه ها در درج خبر ؛ انتظار نیروی انتظامی از اصحاب رسانه است ، به گونه ای که مردم از عملکرد خوب پلیس آگاهی یافته و احساس امنیت داشته باشند.

وی یادآور شد: اخیرا با همکاری مدیریت پلیس فتا و معاونت اجتماعی؛ محتوای مفید فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی تدوین و در سطح شهرستان محمودآباد و سرخ رود در حال انتشار است؛ امید داریم اصحاب رسانه در انتشار هرچه بیشتر این محتوایات کوشش ورزند.

وی بیان کرد: کار رسانه، بسیار دشوار است چرا که باید اخباری را بیان کند که باعث حاشیه سازی و آشوب نشود.

ابراهیم اشکوری افزود: انتشار شایعات یکی از چالش های موجود در فضای مجازی است؛ که با تدبیر نیروی انتظامی و پلیس فتا نظارت کافی در فضای مجازی وجود دارد.
خبرنگار: حدیث طالبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار