استاندار زنجان:

مدیران نسبت به مولدسازی دارایی‌ها حساس باشند

زنجان (پانا) - استاندار زنجان از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا نسبت به مولدسازی دارایی‌ها و تبدیل آنها به ثروت، حساس باشند.

کد مطلب: ۱۳۰۸۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران نسبت به مولدسازی دارایی‌ها حساس باشند

آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان زنجان امروز (یکشنبه 20 شهریور) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان زنجان برگزار شد.

محسن افشارچی ضمن تبریک به برگزیدگان جشنواره شهید رجایی گفت: امیدوارم همه دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی به مردم، موفق و سربلند باشند.

وی با تاکید بر تغییر ذهنیت حکمرانی از وابستگی به درآمد نفتی اظهار کرد: این را بارها گفته‌ایم و باز هم تکرار می‌کنیم که باید کمی متفاوت، فکر کرده و ذهنیت و نگاه خود به مسائل روز را تغییر دهیم.

افشارچی تاکید کرد: شهروندان حق دارند از خدمات دولتی بهره‌مند شوند تا زندگی آسانی را تجربه کنند، بنابراین دستگاه‌ها باید داده‌های خدمات غیرحضوری خود را در اختیار مردم قرار دهند.

استاندار زنجان گفت: از مدیران دستگاه‌ها 2 درخواست مهم دارم و امیدوارم همه مدیران و دستگاه‌ها سعی و تلاش خود را در جهت تحقق این 2 مورد پیاده کنند.

وی ابراز کرد: درخواست اول این است که دستگاه‌ها ثروت‌های راکد خود را مولد کنند و نسبت به مولدسازی دارایی‌ها حساس باشند.

افشارچی خاطرنشان کرد: درخواست دوم که بسیار قابل اهمیت است اینکه مدیران و دستگاه‌ها باید داده‌های خود را در اختیار مردم قرار دهند تا مردم هم از اطلاعات مختلف بهره‌مند شوند.

همه ما در برابر 2 عرصه نسبت به عملکرد خود باید پاسخگو باشیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز گفت: جشنواره شهید رجایی، کار زیبایی است که هر ساله برگزار می‌شود و ارزیابی‌هایی از عملکرد دستگاه‌های دولتی استان صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی خاتمی با بیان اینکه همه باید در برابر عملکرد خود پاسخگو باشیم، تصریح کرد: پاسخگویی به این معنا نیست که دادگاهی باشد و از ما سوال کند بلکه در برابر ۲ عرصه بایدپاسخگو باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی در برابر تاریخ و قضاوت عمومی مردم نسبت به عملکرد ما و دیگری پاسخگویی در برابر خداوند و روز قیامت است چرا که نسبت به لحظه‌به‌لحظه وظیفه و کارمان مورد سوال قرار خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: امام خمینی(ره) در مورد شهیدان رجایی و باهنر فرمودند که این‌ها با هم شروع کردند و باهم نیز به وداع خداوند تبارک و تعالی رفتند.

دانش‌آموز خبرنگاران: مهدی حسنلو و علی حسنلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار