در راستای پروژه مهر ۱۴۰۱ انجام شد

زیباسازی و بهبود کیفی امکانات آموزشی دبیرستان وحدت ناحیه یک اهواز

اهواز (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش‌ ناحیه یک اهواز از زیباسازی و بهبود کیفی امکانات آموزشی مدارس در راستای پروژه مهر ۱۴۰۱ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
زیباسازی و بهبود کیفی امکانات آموزشی دبیرستان وحدت ناحیه یک اهواز

صادق نیسی گمراوی با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام ورودی‌های پایه هفتم به‌صورت کامل انجام شده و جلسات توجیهی ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم در مدارس ناحیه برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: زیباسازی مدارس در طی سال انجام شده و برخی امور مانند رنگ‌آمیزی دیوارها، شستشوی پرده‌ها، پنجره ها و نیمکت ها و کلاس‌ها در حال انجام است و مدارس در آغاز مهر برای ورود دانش آموزان در سال تحصیلی جدید آماده است. ساماندهی کلیه همکاران در مدارس تکمیل شده است و تا امروز تمامی دبیران و کادر مدارس کامل است.

توران ذوالفقاری، مدیر دبیرستان دخترانه متوسطه اول وحدت نیز در همین راستا به پانا گفت: «ثبت نام کتب درسی دانش آموزان ورودی هشتم و نهم در طول سال انجام شده و ورودی هفتم هم در حال پیگیری و ثبت نام هستند؛ همچنین برنامه هفتگی از اول مهر در اختیار کلیه دانش آموزان قرار می‌گیرد، تا برنامه منظم و خوبی را دانش آموزان مدرسه داشته باشند.»

وی در ادامه افزود: «فضاسازی و نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران که نشانی از اقتدار و عزت کشور عزیزمان ایران است در مدرسه تعویض و نصب می شود.»

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در پایان ضمن تقدیر از تلاش کلیه همکاران اداری و آموزشی، مدیران و نیروهای خدماتی در اجرای مطلوب برنامه‌های پروژه مهر یادآور شد: «از کلاس‌های فوق برنامه فرهنگی، تربیتی و آموزشی در روزهای آتی جهت آمادگی دانش آموزان برای حضور در مدارس در حال اجراست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار