معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کرمان:

فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی مطابق با ساحت‌های شش‌گانه سند تحول‌بنیادین است

کرمان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی مطابق با ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین و تربیت تمام‌ساحتی است.

کد مطلب: ۱۴۷۵۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی مطابق با ساحت‌های شش‌گانه سند تحول‌بنیادین است

طاهره زحمت‌کش در جمع مسئولان و مربیان سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان گفت: بنده در سال‌های گذشته از مربیان پیشتاز منطقه هوتک بودم که توسط اساتید، کار با چوب و طناب را یاد گرفتم و با دانش‌آموزان مدرسه انجام می‌دادم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان ضمن گرامیداشت دهه کرامت افزود: حضور در اینگونه مراسم‌ها که متشکل از برنامه‌های گوناگون تشکیلاتی است، روحیه همکاران را تقویت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی مطابق با ساحت‌های شش‌گانه سند تحول‌ بنیادین است، اظهار کرد: امروز به فکر این هستیم که دانش‌آموزان باید همدل، همکار و مسئولیت‌پذیر باشند. این موارد در سازمان دانش‌آموزی در حال پیگیری و انجام است که خودش نشانه تربیت تمام‌ساحتی است.

زحمت‌کش افزود: قطعا آموزش‌هایی که در سازمان دانش‌آموزی داده می‌شود اگر از دوره ابتدایی شروع شوند، می‌توانند در رشد و روحیه دانش‌آموزان تاثیرگذار باشند تا در انجام کارها همدل و همکار باشند و در آینده شاهد ورود مسئولان پرتلاش و خوبی به بدنه جمهوری اسلامی ایران باشیم.

خبرنگار : سجاد بدخشان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار