در نشست مدیران آموزش و پرورش منطقه ۱۴ عنوان شد:

هدف اصلی پروژه مهر، آماده‌سازی مدرسه‌ای شاداب برای دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه منطقه ۱۴، هدف اصلی پروژه مهر را آماده‌سازی مدرسه‌ای شاداب و مهری خاطره‌انگیز و ماندگار برای دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی دانست و پروژه مهر را گرامیداشت آموختن، خردورزی و تعقل در جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی پروژه مهر، آماده‌سازی مدرسه‌ای شاداب برای دانش‌آموزان است

یاسر پازوکی، معاون آموزش متوسطه منطقه ۱۴، گفت: «مهم‌ترین رکن نظام آموزشی کشور، مدیران هستند که بدون شک مخاطب بلاواسطه سند تحول بنیادین، نیز محسوب می‌شوند.»

وی افزود: «هنوز هیچ نهاد و ارگانی در کشور نتوانسته جایگاه اجتماعی مدارس را در کشور به دست آورد. برای مثال؛ هیچ یک از والدین حاضر نیستند جز مدرسه جگر‌گوشه‌هایشان را به‌جایی بسپارند. امیدواریم با زحمات و تلاش مدیران خوبمان، مهر باشکوهی را در سال تحصیلی جدید آغاز کنیم.»

پازوکی همچنین اظهار کرد: «مدیران باید قبل از آغاز سال تحصیلی پیش رو، ثبت‌نام دانش‌آموزان را در سامانه سناد ثبت کنند و کلاس‌بندی آن‌ها را انجام دهند، زیرا بر اساس تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش، برحسب کلاس‌بندی مدارس، نیروی انسانی به مدارس اختصاص خواهد یافت.»

وی بیان کرد: «پروژه مهر، یک فرآیند سازمان‌یافته در عرصه تعلیم و تربیت است که در جوامع توسعه‌یافته و کشورهایی که آموزش و پرورش را شاخص کلیدی برای پیشرفت می‌دانند، اهمیت زیادی دارد. به‌ویژه امسال با توجه به بازگشایی حضوری مدارس بعد از همه‌گیری ویروس کرونا، ضرورت و اهمیت برنامه‌ریزی برای حسن اجرای پروژه مهر بیش از پیش اهمیت دارد.»

وی در پایان درباره پروژه مهر خاطرنشان کرد: «یک فرم شماره یک را برای مدیران مدارس ارسال کردیم که باید این فرم به طور خوداظهاری، توسط مدیران تکمیل شود که آیتم‌های متنوعی را شامل می‌شود.»

دانش‌آموز‌ خبرنگار:‌ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار