معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه۹ شهر تهران خبر داد:

صرفه‌جویی بیش از 5 میلیارد ریالی با تعمیر و نوسازی بیش از 350 میز و نیمکت

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت، برنامه ریزی و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه9 شهر تهران از اجرای طرح تعمیر و نوسازی بیش از350 میز و نیمکت در مدارس با صرفه‌جویی 5 میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریالی در پروژه مهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
صرفه‌جویی بیش از 5 میلیارد ریالی با تعمیر و نوسازی بیش از 350 میز و نیمکت

مجتبی بهادری در گفتگو با پانا با اشاره به لزوم توجه به تهیه تجهیزات نو برای دانش آموزان گفت: در راستای پروژه ملی مهر، طرح تعمیر و نوسازی میز و نیمکت مدارس با رویکرد اقتصاد مقاومتی در منطقه انجام شد.

وی با بیان اینکه این طرح به کمک دانش آموزان و با هدف عمل به اقتصاد مقاومتی، صرفه جویی و کاهش هزینه ها بر دولت در تابستان امسال اجرا شد، افزود: با اجرای این طرح که بیش از 350 میز و نیمکت مدارس جوشکاری، رنگ آمیزی و رویه کشی شد، 5 میلیارد و 250 میلیون ریال صرفه جویی در منطقه صورت گرفت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منطقه ۹ تصریح کرد: باتوجه به اینکه بخش قابل توجهی از میز و نیمکت های مدارس در طول سال تحصیلی به دلایل مختلف دچار آسیب دیدگی و برخی از آنها از رده خارج شده اند، با برنامه ریزی و ایجاد دو کارگاه در هنرستان و دبیرستان نظام مافی، با حداقل هزینه این وسایل برای استفاده دانش آموزان در مهرماه امسال تعمیر و آماده استفاده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار