رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه:

با شناخت بهتر چالش‌ها، می‌توان به سمت کیفی‌سازی برنامه‌ها در آموزش وپرورش حرکت کرد

کرمانشاه (پانا) - رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه عنوان کردبا شناخت بهتر چالش‌ها، مشکلات و ارائه راهکارها می‌توان به سمت کیفی‌سازی برنامه‌ها در آموزش و پرورش حرکت کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
با شناخت بهتر چالش‌ها، می‌توان به سمت کیفی‌سازی برنامه‌ها در آموزش وپرورش حرکت کرد

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: سی‌و‌ششمین اجلاس سالانه روسای آموزش و پرورش‌ از روز ۲۹ مردادماه جاری در سالن اجلاس سران با حضور رئیس محترم جمهور،رییس مجلس، وزیر آموزش و پرورش و مسؤولین عالی‌رتبه کشوری برگزار شد.

رضا شیرزادی با بیان این‌که این اجلاس در سال اول حکمرانی دولت به جهت هماهنگی بیشتر برگزار می‌شود، افزود: اجلاس رؤسای آموزش و پرورش با حضور ۷۳۱ مدیر آموزش و پرورش، ۳۲ مدیرکل آموزش پرورش، ۳۱ مدیرکل نوسازی، ۳۱ رؤسای دانشگاه و ۳۱ مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

شیرزادی، به برنامه‌های این اجلاس سراسری اشاره کرد و گفت: ۵ کمیسیون تخصصی شامل کمیسیون‌های «الگوی حکمرانی و اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین»، «عدالت تربیتی و تأمین نصیب برابر آموزشی با تأکید بر زیست‌بوم جدید و آماده‌سازی مدارس برای ایفای وظیفه در سال تحصیلی آینده»، «پایش و سنجش کیفیت یادگیری با نوآوری در محتوا و روش‌های آموزشی مبتنی بر فناوری‌های نوین»، «ایجاد فرصت‌های نوین تربیتی و پرورشی، تحکیم رابطه خانواده و مدرسه، مدیریت آسیب‌های اجتماعی، صیانت از کودک در برابر آسیب‌های فضای مجازی» و «مردمی سازی آموزش و پرورش، تأمین اقتصاد پایدار آموزش، ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان» در این اجلاس تشکیل می‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان، هدف از برگزاری اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش را تبادل افکار رؤسا و مدیران در سراسر کشور پیرامون مسائل آموزش وپرورش دانست و اظهار کرد: با شناخت بهتر چالش‌ها، مشکلات و ارائه راهکارها می‌توان به سمت کیفی‌سازی برنامه‌ها در آموزش وپرورش حرکت کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت همراهی سایر دستگاه‌ها برای حل و فصل مسائل آموزش و پرورش، گفت: در بند «د» فصل هشتم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به همکاری سایر نهاد‌ها برای تحقق اهداف آموزش و پرورش اشاره شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار