جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

ایستادگی ما در برابر استکبار جهانی، ریشه در عاشورا دارد

مراغه (پانا) - جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکردر مورد ایستادگی مقتدرانه نظام و انقلاب اسلامی به برکت و پشتوانه بسیج مردمی در برابر ناملایمات و استکبار جهانی، سخن گفت و این‌ها را همگی به تاسی از مکتب عاشورا خواند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ایستادگی ما در برابر استکبار جهانی، ریشه در عاشورا دارد

جلسه عمومی پایگاه شهید رجایی کانون بسیج فرهنگیان شهرستان مراغه در سالن فرهنگ آموزش و پرورش مراغه برگزار شد.

موسی سلطانی در جمع معلمان مراغه‌ای گفت: به اقتضای نیاز امروز جامعه، معلمین عزیز بایستی از آیات و روایات به شکل هنرمندانه و جذاب در کلاس های درس استفاده کنند.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ویژه مراغه افزود: نظام و انقلاب اسلامی به برکت و پشتوانه بسیج مردمی توانسته در برابر ناملایمات و استکبار جهانی، مقتدرانه ایستادگی کند و اینها همگی به تاسی از مکتب عاشوراست.

«سلطانی» با اشاره به اینکه باید از عبرت های عاشورا غافل نباشیم، خاطرنشان کرد: از دلایل مهم قرارگرفتن ظلم در برابر حق در واقعه عاشورا، بی مسئولیتی برخی خواص بود که بصیرت نداشتند.

وی همچنین بر لزوم مدیریت جهادی در سطح جامعه و ادارات شهرستان تاکید کرد و گفت: مطالبه گری آحاد مردم جامعه اولین گام در تحقق این شیوه مدیریتی است که بارها مورد سفارش رهبر معظم انقلاب نیز بوده است.

گفتنی است در ادامه برنامه، «حسین فرهادی مراغه ای» شاعر و صاحب دو مجموعه شعر «روضه عرفان» و «کعبه عرفان» به بیان اشعاری در خصوص اباعبدالله الحسین (ع) پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار