مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

خبرگزاری پانا در برنامه‌های مختلف خوش درخشیده است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به فعالیت‌های این خبرگزاری و همچنین شور و نشاط حاصل از حضور دانش‌آموزان در این فضا به درخشش این رسانه در برنامه‌های گوناگون دستگاه تعلیم و تربیت نیز اشاره داشت.

کد مطلب: ۱۳۰۰۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا در برنامه‌های مختلف خوش درخشیده است

علیرضا صیادی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در دیدار صمیمانه خود با اعضای خبرگزاری پانا گفت: امروزه نیاز داریم تا کانال های خبری فرهیخته شوند و شکر خدا خبرگزاری پانا از این حسن برخوردار است و جوانان پرشوری در این مکان آموزش می بینند که ما نیز باید انگیزه بخش آنان باشیم تا بتوانیم حقایق فعالیت های خود را به طبقات مختلف جامعه بیان کنیم.

وی افزود: در حال حاضر در شرایطی هستیم که اگر افکار عمومی را آماده نسازیم و در این زمینه اقناع سازی نکنیم گویی هیچ کاری انجام نداده ایم، اگر توجه ما به دیگر رسانه ها باشد عقب خواهیم بود، اما اگر تمرکز خود را بر روی اخبار رسانه خود متمرکز کنیم، نتیجه بهتری خواهیم گرفت. خبرگزاری پانا در برنامه های گوناگون دستگاه آموزش و پرورش همواره بصورت فاخری درخشیده است که این نشان از توانمندی و شور و نشاط دانش آموزان حاضر در این خبرگزاری دارد.

علیرضا صیادی خاطرنشان کرد: فعالیت هایی که در مسیر اطلاع رسانی انجام گرفت و افتخاراتی که در این زمینه کسب می‌شود، همواره موجب مباهات و افتخار بوده است و ما نیز تلاش داریم تا هرچه بیشتر در این زمینه از ظرفیت های خود استفاده کنیم و دشمن نتواند به اهداف خود برسد. در راستای شهیدان مدافع حرم باید تولید محتوای خوبی داشته باشیم چراکه هر آنچه امروز داریم زیر سایه خون شهیدان است و کمترین کاری که دستگاه تعلیم و تربیت در این راستا می تواند انجام دهد شناساندن شهیدان و فرهنگ شهادت آنان به دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار