درخشش تیم منتخب مادر و دختر منطقه4 در مسابقات جشنواره مقطع ابتدایی دانش‌آموزان شهر تهران

تهران (پانا) - تیم منتخب مادر و دختر منطقه 4 در مسابقات جشنواره مقطع ابتدایی دانش‌آموزان شهر تهران درخشیدند.

کد مطلب: ۱۲۹۵۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش تیم منتخب مادر و دختر منطقه4 در مسابقات جشنواره مقطع ابتدایی دانش‌آموزان شهر تهران

تیم منتخب مادر و دختر منطقه 4 در مسابقات جشنواره مقطع ابتدایی که به میزبانی ورزشگاه شهید عراقی برگزار شد توانست این دور از مسابقات را با اقتدار به پایان برساند.

نقش بسیار مهم والدین در آمادگی بدنی و از طرف دیگر تشویق کودکان به فعالیت جمعی به همراه والدین به صورت ناخودآگاه باعث بالا رفتن حضور و افزایش تحرک بدنی آنان می شود. با توجه به دستورالعمل فدراسیون ورزش دانش آموزی، برگزاری جشنواره در مرحله استان پس از برگزاری مسابقات منطقه ای اجرا شد. در این دور از رقابت ها که به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ۴ در سالن ورزشی شهید عراقی برگزار شد، ۱۵ تیم که شامل ۹۰ دانش آموز و ۹۰ اولیاء به همراه داوران، مربیان و سرپرستان پرتوان و علاقمند با شور و هیجان وصف ناپذیری در این دور از رقابت ها که برای اولین بار در سطح شهر تهران برگزار شد شرکت کردند. تیم منتخب دانش آموزی منطقه 4 با همراهی 6 دانش آموز و مادرانشان و مربی خود در این دور از رقابت ها شرکت داشتند و در دو ماده مهارتی و آمادگی جسمانی شرکت کردند.

آموزش و پرورش منطقه4 برای تمام شرکت کنندکان، عوامل اجرایی به خصوص همکاران تلاشگر مجموعه ورزشی شهید عراقی که میزبانی شایسته ای را رقم زدند موفقیت روز افزون را از خداوند متعال آرزومند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار