کسب رتبه اول استانی سرود سلام فرمانده توسط مدارس منطقه 4 شهر تهران

تهران (پانا) - دانش‌آموزان منطقه 4 موفق به کسب رتبه اول استانی سرود همگانی «سلام فرمانده» با حضور 138هزار دانش‌آموز دختر و پسر شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول استانی سرود سلام فرمانده توسط مدارس منطقه 4 شهر تهران

سرود «سلام فرمانده» با هدف به‌تصویرکشیدن عشق و ارادت دهه‌نودی‌ها و دهه‌هشتادی‌ها ایران اسلامی به امام‌زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را نخستین بار در مدرسه ابوذر روحی اجرا شد و سپس با هم‌خوانی‌ها و اجرا‌های مختلف، اینک در تمامی مدارس منطقه ۴ اجرا شد.

در این پویش، دختران و پسران نوجوان با همخوانی سرود حماسی«سلام فرمانده» به عنوان سربازان کوچک، عشق خود را به امام زمان به نمایش گذاشتند.

هادی زمانی نژاد؛ رئیس آموزش و پرورش منطقه۴ با اشاره به مسابقات دانش آموزان گفت: دانش آموزان منتخب در رشته فرهنگی و هنری در مرحله استانی موفق به کسب مقام اول در سه مقطع ابتدائی، متوسطه اول و دوم شدند.

زمانی نژاد با اشاره به نقش فعال معلمان و مربیان فرهنگی گفت: هنر مولفه ای اثرگذار در جامعه و درخشش و موفقیت دانش آموزان به هنر و آموزش مربیان تنیده شده است.

زمانی نژاد خطاب به دانش آموزان که موفق به کسب این مقام شدند گفت: بی تردید این گونه موفقیت ها جز در سایه ایمان به خدا، تلاش و پشتکار و خودباوری شما و دعای خیر والدینتان به دست نخواهد آم، بنابراین به تمامی دانش آموزان، مدیر و معاونین پرورشی و خانواده های بزرگوارشان تبریک عرض می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار