شیوه‌نامه اجرایی دهمین دوره اردو‌های ملی پیشتازان دختر و پسر سازمان دانش‌آموزی اعلام شد

اردبیل (پانا) - مدیر کل و رییس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی اردبیل از ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی دهمین دوره اردو‌های ملی پیشتازان دختر و پسر سازمان دانش‌آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شیوه‌نامه اجرایی دهمین دوره اردو‌های ملی پیشتازان دختر و پسر سازمان دانش‌آموزی اعلام شد

کلام اله صفری، مدیر کل و رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اردبیل با اعلام این خبر بیان کرد: در تابستان امسال شاهد برگزاری دهمین دوره اردو‌های ملی پیشتازان دختر و پسر سازمان دانش آموزی کشور در محل اردوگاه مقدس اردبیلی این استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین اردوهایی سبب ارتقای مسئولیت‌پذیری و حس تعاون و همکاری در بین دانش‌آموزان می‌شود، گفت: بدون شک زمینه افزایش روحیه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و هجمه‌های فرهنگی در این برنامه‌ها برای دانش‌آموزان مهیا می‌شود.

این مقام مسئول تقویت روحیه دینی و ملی، جمع پذیری و قانونمندی و برخورداری از نظم تشکیلاتی، تقویت نشاط، شادابی و آشنا شدن پیشتازان با زندگی عملی و بدون اتکا به دیگران، تقویت روحیه نظم پذیری در زندگی اجتماعی اعضا را از اهداف دیگر این برنامه اردویی دانست و گفت: بصیرت افزایی و تربیت دینی و آشنایی دانش‌آموزان با شخصیت های مذهبی، فرهنگی، موثر و تاریخ ساز یکی از برنامه‌های محوری وزارت آموزش و پرورش است که در برگزاری برنامه‌های اردویی تحقق می‌یابد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان همچنین از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان عضو پیشتاز ۳۲ استان کشور که در دهمین دوره اردوی ملی تشکیلات پیشتازان به میزبانی این استان حضور خواهند داشت، خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری دهمین دوره اردوی ملی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی کشوردر استان اردبیل به عمل آمده است.

صفری با اشاره به قطب بندی استان‌ها و زمان حضور دانش آموزان دراین اردوها گفت: اردوی ملی پیشتازان استان‌های قطب یک "پسران" از تاریخ ۲۰/۵/ ۱۴۰۱ الی ۲۳/۵/۱۴۰۱ و اردوی ملی پیشتازان استانهای قطب دو "پسران" از تاریخ ۲۷/۵/۱۴۰۱ الی ۳۰/۵/۱۴۰۱ واردوی ملی پیشتازان استانهای قطب یک "دختران" از تاریخ ۳/۶/۱۴۰۱ الی ۶/۶/۱۴۰۱ واردوی ملی پیشتازان استانهای قطب دو "دختران"از تاریخ ۱۰/۶/۱۴۰۱الی ۱۳/۶/۱۴۰۱درمحل اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امید می‌رود با اجرای برنامه‌های مربوطه در اعتلای اهداف آموزش و پرورش گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شود تا بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار