رئیس مجلس دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری:

هدف از حضور در مجلس دانش‌آموزی، حل مشکلات دانش‌آموزان و مدارس است

شهرکرد (پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری، هدف خود را از حضور در مجلس دانش‌آموزی، حل مشکلات دانش‌آموزان و مدارس عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف از حضور در مجلس دانش‌آموزی، حل مشکلات دانش‌آموزان و مدارس است

آیدا احمدی، رئیس هیئت رئیسه یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با پانا به هدف خود برای شرکت در مجلس دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: «هدف از شرکت در مجلس دانش‌آموزی برطرف کردن و حل مشکلات دانش‌آموزان و مدارس است.»

احمدی در ادامه در رابطه با نحوه برگزاری جلسات گفت: «در اوج ویروس کرونا جلسات بصورت مجازی برگزار می‌شد اما خوشبختانه با کمرنگ شدن بیماری کرونا در جامعه، افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس دانش‌‌آموزی در تاریخ ۲۵ تیر بصورت حضوری و با دیدار رودرروی دانش‌آموزان عضو مجلس دانش‌آموزی استان برگزار شد.

وی در خصوص تاثیر جلسات دانش‌آموزی در حل مشکلات موجود گفت: «برگزاری این جلسات بی‌تاثیر نبوده است. شرکت در جلسه‌ها و گفت و گو با نماینده‌های مجلس باعث شده تا بخشی از مشکلات حل شوند و امیدوارم که بتوانیم باقی مشکلات را نیز با گفت و گو با نمایندگان حل کنیم.»

وی گفت: «تعداد دانش‌آموزان حاضر در مجلس ۲۵ نفر است. ۵ نفر هیئت رئیسه و باقی، نمایندگان شهرستان‌های بن، کیار، فارسان، اردل، میانکوه، سامان، گندمان، بروجن، بلداجی و نمایندگان ناحیه یک و دو شهرکرد هستند.»

دانش آموز خبرنگار: فاطمه آقابابایی بنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار