سازمان دانش‌آموزی بسترهای لازم برای مشارکت دانش‌آموزان را فراهم می‌کند

کوهرنگ (پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی بسترهای لازم  برای مشارکت دانش‌آموزان را فراهم می‌کند

کامران غیبی حاجیور رئیس مجلس دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری و نماینده استان در مجلس دانش آموزی کشور با صدور پیامی، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را به مسئولان سازمان دانش آموزی ،مربیان، مدرسان و دانش آموزان عضو تشکلات دانش آموزی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است‌

بسم الله الرحمن الرحیم

«سازمان دانش آموزی از جمله نهاد های مهم جامعه دانش آموزی و آموزش و پرورش است؛ که بستر های لازم را برای فعالیت و مشارکت دانش آموزان در امور اجتماعی،فرهنگی و علمی و همچنین تعلیم و تربیت اسلامی آنها را فراهم می سازد.

دانش آموزان آینده ساز را در راه مشارکت،همکاری و تعامل با همدیگر هدایت می کند. و سبب پیشرفت و بالندگی شخصیت دینی،اخلاقی،عاطفی و علمی دانش آموزان می شود.

انجام این رسالت در جامعه دانش آموزی با وجود همت مسئولان و دست اندرکاران این سازمان،امکان پذیر است. لذا اینجانب کامران غیبی حاجیور ؛ ضمن گرامی داشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی این روز را به مدیر محترم سازمان دانش آموزی استان جناب آقای فاضل، تمامی مسئولانی که در سازمان دانش آموزی استان و شهرستان ها در جهت تربیت و پیشرفت دانش آموزان، گام بر می دارند و همچنین همه مربیان و مدرسان مجرب و دانش آموزان کوشای عضو تشکلات دانش آموزی از جمله مجمع اعضا و مربیان پیشتاز ، پیشتازان ، خبرگزاری پانا و مجلس دانش آموزی تبریک عرض می کنیم و از زحمات و تلاش های خالصانه این بزرگواران در این عرصه کمال تقدیر و تشکر داریم.

انشاءالله در سایه حضرت ولی عصر (عج) و با تقویت همدلی، هم فکری و همکاری بین مسئولان سازمان دانش آموزی و تشکلات دانش آموزی زمینه های لازم را برای پیشرفت و بالندگی دانش آموزان کشور اسلامی ایران که خشت به خشت آینده این جامعه با ذهن های خلاق و دستان پر توان آنها ساخته خواهد شد را ، فراهم آوریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار