پیام تبریک نماینده مجلس دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری بمناسبت هفته معلم

کوهرنگ (پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت گرامیداشت هفته معلم پیام تبریکی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک نماینده مجلس دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری بمناسبت هفته معلم

کامران غیبی حاجیور رئیس مجلس دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری و نماینده استان در مجلس دانش آموزی کشور، در پیام تبریکی که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم صادر کرد، ضمن تبریک این ایام مبارک به معلمان فرهیخته و تقدیر از زحمات خالصانه آنها ، زبانِ قاصرِ قلم را در وصف و بیان منزلت عظیم معلم، ناتوان دانست.

متن پیام بدین شرح است.

به نام اولین آموزگاری که برای هدایت و تکامل بندگانش،پیامبری را از تبار عطوفت و دانایی فرستاد و همراه او کتابی را نازل کرد که در آیات آن مهمترین ویژگی انبیاء الهی را تعلیم مردم بیان کرده و آن گرامیان را به عنوان معلمان بشر می شناساند و می فرماید: «لقد من الله علی المومنین اذ بعث فیهم رسولامن انفسهم یتلوا علیهم آیاته و یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه و ان کانوا من قبل لفی ضلال مبین.»

«خداوند بر مومنان منت نهاد، هنگامی که در میان آنها، پیامبری از خودشان برانگیخت که آیات او را بر آنها بخواند، و آنها را پاک کند و برایشان کتاب و حکمت بیاموزد هر چند پیش از آن، در گمراهی آشکاری بودند.»

معلمی شغل انبیاست و معلمان میراث دار انبیای الهی هستند کسانی که بعد از پیامبران،رسالت خطیر تعلیم و تربیت انسان ها را به دوش می کشند. و در سنگر های تعلیم و تربیت مجاهدانی هستند که بی توقع از نام و نان همواره برای برافروختن چراغ دانایی دانش آموزان جهاد و تلاش می کنند.

معلمان با علم و دانش خود،نهال ذهن و روان فرزندان جامعه را می پرورانند که ثمره آن آینده یک جامعه را می سازد.

در طول تاریخ کم نبودند معلمانی که در راه برافروختن چراغ علم دانش آموزان؛شعله جان خود را نثار کردند و از مکتب زندگی خود درس ایثار و فداکاری را به یادگار گذاشتند. نام و یاد آنها در آسمان دانش همچون ستارگان پر فروغی همواره خواهد درخشید.

سالروز شهادت مقدس استاد مطهری و هفته معلم این فرصت را مهیا ساخت تا قدر دان زحمات خالصانه قشر فداکار معلم باشیم. اینجانب کامران غیبی حاجیور رئیس مجلس دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری و نماینده استان در مجلس دانش آموزی کشور، به پاس زحمات و مجاهدت های خالصانه و مجدانه شما قشر ایثارگر،صمیمانه ترین تبریکات را به مناسبت هفته مقدس معلم تقدیم محضر گرامی و پر مهر شما بزرگواران می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای شما عزت،سرافرازی و توفیق روز افزون را آرزو مندم.

باشد که در سایه الطاف و انعام الهی با مجاهدت شما بزرگواران ، شاهد تعلیم و تربیت دانش آموزانی باشیم که آینده این کشور را مطابق با تعالیم ارزشمند اسلام بسازند و پرچم کشور عزیزمان را بر فراز قله های رفیع افتخار و پیروزی به اهتزاز در آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار