درخشش دانش‌آموزان شهرستان قدس در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

شهر قدس (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت دانش‌آموزان شهرستان قدس همواره در کسب علم و قرآن تلاش می‌کنند و به همین سبب حائز رتبه کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز شدند.

کد مطلب: ۱۲۹۴۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان شهرستان قدس در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

مهدی چیوایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قدس در مراسم تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده این مسابقات، گفت: دانش‌آموزان شهرستان قدس در مسابقات درس‌هایی از قرآن، ویدیوکست اجلاس نماز، خوانش تکی جشنواره هفت سین مهدوی و پویش بهار نارنج موفق عمل کردند‌.

چیوایی اذعان کرد: در مسابقه درس‌هایی از قرآن، سینا سیاری از مدرسه ملاصدرا، لیلا رجبی از مدرسه هدی، سحر یگانه قوشه‌بلاغ از مدرسه ایثار، زهرا کوهستانی از مدرسه شاهد نوری برگزیده شدند؛ همچنین در رشته ویدیوکست اجلاس نماز، محمد آرین معصومی از مدرسه ملاصدرا، در مسابقه جشنواره هفت سین مهدوی، زهرا یوسف از مدرسه استثنایی قدس ۲ و در پویش بهار نارنج زهرا رضایی از مدرسه دانش نیا، برتر کشوری شدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مفاهیم قرآنی و قرآنی شدن سبک زندگی آنان در چارچوب اسلام و تربیت نوجوانان بر اساس تربیت قرآنی و اسلامی است.

در پایان با اهدا جوایز و لوح تقدیر از دانش‌آموزانی که رتبه برتر کسب کرده بودند تقدیر شد.

خبرنگار دانش‌آموز: آذین لطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار