امام جمعه شهرستان قدس‌ در مراسم «نماز نور چشم من»:

حجاب‌ و عفاف مهمترین سرمایه مصونیت‌آفرین برای دختران است

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس در آئین استانی طرح «نماز نور چشم من» که در امامزاده حضرتین شهرستان قدس برگزار شد، مهمترین سرمایه یک دختر را عفت و حجاب او دانست‌ که امنیت‌ساز و مصونیت‌آفرین است.

کد مطلب: ۱۳۱۵۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
حجاب‌ و عفاف مهمترین سرمایه مصونیت‌آفرین برای دختران است

در هفته وحدت برای تعمیق فرهنگ نماز در مدارس، آیین «نماز نور چشم من»، در امامزاده حضرتین شهرستان قدس برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، مسئولین استان، معاونین پرورشی، مسئولان فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس و دانش‌آموزان مدارس معصومیه، پروین اعتصامی و مدرسه هدی در امامزاده حضرتین شهرستان قدس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت در بخشی از سخنان خود یادآور شد که این جشن جشن نماز و هفته وحدت و میلاد پیامبر اخلاق و مهربانی و میلاد امام جعفر صادق علیه السلام و همچنین جشن نماز و تکلیف شرعی یعنی دوستی با خدا و نزدیکی با خدا و عفاف و حجاب است.

امام جمعه شهرستان قدس در جمع دانش‌آموزان دختر خطاب به آنها، گفت: مهمترین سرمایه یک دختر عفت و حجاب اوست که امنیت‌ساز و مصونیت‌آفرین برای دختران است تا کسی نتواند به شما دست درازی کند.

وی با تاکید بر ضرورت آموزش فضایل نماز و آداب نماز جماعت به دانش آموزان افزود: شما دختران یاریگران امامان معصوم و امام زمان علیه السلام و سازنده تمدن اسلامی هستید و زیباترین الگوی پرستش نماز است.

همچنین در بخشی از این مراسم، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در خصوص اجرای طرح «نماز نور چشم من» در سطح مدارس شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جماعت در مدارس، اظهار کرد: این مراسم، آیینی نمادین برای آغاز برگزاری نماز جماعت در مدارس است، چرا که با اهمیت دادن به نماز در مدارس، بسیاری از مسائل تربیتی خود به خود اصلاح می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار