مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

طرح تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی در ملارد کلید خورد

ملارد(پانا) - مدیر آموزش وپرورش شهرستان ملارد در دبستان آسیه این شهرستان، از آغاز به کار 28 پایگاه مجری طرح تثبیت یادگیری در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی در ملارد کلید خورد

سعید تیموری‌راد، در مراسم افتتاح طرح تثبیت یادگیری و جبران افت یادگیری در دبستان آسیه شهرستان ملارد، گفت: متاسفانه غیرحضوری شدن مدارس به علت شیوع بیماری کرونا باعث افت تحصیلی در دانش‌آموزان شد که اجرای این برنامه سعی در جبران افت تحصیلی و تثبیت یادگیری می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد بر ایجاد جو عاطفی، روحیه‌بخشی و هدفمند بودن آموزشها در این کلاس‌ها تاکید کرد و ادامه داد: در شهرستان ملارد 15 پایگاه در مقطع ابتدایی، ۴۰ درصد از دانش‌آموزانی که دچار افت تحصیلی شده‌اند را پوشش خواهد داد.

وی تصریح کرد: در مقطع متوسطه اول و دوم و همچنین فنی و حرفه‌ای نیز، ۱۳ پایگاه طرح جبران و تثبیت یادگیری، حداقل ۲۰ درصد دانش‌آموزان در این مقطع تحصیلی را تحت پوشش قرار خواهند داد.

این مقام مسئول شرکت در این کلاس را برای دانش‌آموزان مدارس دولتی رایگان اعلام کرد و گفت: عملکرد دانش‌آموزان در طول تابستان رصد و پایش می‌شود تا از تثبیت و یادگیری آنان اطمینان حاصل کنیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار