بازدید مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از چگونگی روند ثبت‌نام مدارس

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل ضمن بازدید از چگونگی روند ثبت‌نام مدارس با مدیران و اولیا دانش‌آموزان دیدار و گفت وگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از چگونگی روند ثبت‌نام مدارس

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل، در حاشیه این بازدید با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های ستاد ثبت نام گفت: پاسخگویی و تکریم مراجعین به مدارس جهت ثبت نام بایستی در تمام سطوح سرلوحه امور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران مدارس به خصوص در مدارس هیات امنایی موظف هستند زمان ثبت نام، محدوده جغرافیایی، رشته های تحصیلی (متوسطه دوره دوم) و تعداد کلاس ها را در معرض دید اولیا قرار دهند، بیان کرد: برابر مفاد ماده 11 آیین نامه مشارکت های مردمی مدارس هیات امنایی این گونه مدارس با توجه به ظرفیت خود موظف به ثبت نام از دانش آموزان واجد شرایط با اولویت محدوده جغرافیایی خود هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با عنوان اینکه ستاد نظارت بر ثبت نام استان بر روند ثبت نام در مدارس نظارت دقیق دارد، خاطر نشان کرد: اولیایی در صورت داشتن مشکل احتمالی در امر ثبت نام می‌توانند با شماره تلفن 33521996 ستاد نظارت بر ثبت نام استان تماس بگیرند.

صفری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اجتناب از اخذ هرگونه وجوه در هنگام ثبت نام گفت: مدیران می توانند با ارائه برنامه های کیفیت بخشی، اولیا را برای حمایت و کمک مالی به مدارس تشویق کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: دریافت وجوه مربوط به سرویس ایاب ذهاب دانش آموزان، کمک های مردمی، فعالیت های فوق برنامه و لباس کارگاهی را با هماهنگی و موافقت انجمن اولیاء و مربیان مدرسه و با رعایت سایر قوانین و مقررات صرفاً بعد از شروع سال تحصیلی امکان پذیر خواهد بود.

در این بازدید مدیران مدارس هم گزارشی از عملکرد خود در زمینه ثبت نام و وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس خود را ارائه دادند و همچنین اولیا نیز دغدغه های خود را در زمینه ثبت نام مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار