آغاز بررسی‌های میدانی از مناطق و نواحی استان اصفهان

بازدید مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان از مدارس بوئین و میاندشت/فیلم

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان با حضور در شهرستان بوئین و میاندشت، از مراکز و مدارس آموزشی و پرورشی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان از مدارس بوئین و میاندشت/فیلم

اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در حاشیه این بازدید در گفت وگو با پانا گفت: در کل استان اصفهان امروز بازدید از مدارس انجام می شود.

وی افزود: آمده ایم خدمت همکاران محترم خداقوت بگوییم و در زمینه ثبت نام مدارس بازدید به عمل آوریم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان تصریح کرد: امسال در دستورالعملی که برای ثبت نام مشخص شده بود، شعاری را تعیین کرده‌اند با عنوان "ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی، نصیب برابر آموزشی" که بر اساس اصول شفافیت، عدالت محوری و مردم‌داری استوار است.

رحمتی توصیه به دانش آموزان عضو خبرگزاری پانا داشت و تاکید کرد: سعی کنید دانش آموزان بااستعداد و توانمند را به وسیله خبرگزاری پانا مطرح کنید.

دانش آموز خبرنگار: محیا بهارلو

در ادامه مجتبی نجفی مدیری آموزش و پرورش شهرستان بوئین میاندشت گفت:بازدیدها برای بررسی ثبت نام در مدارس ورضایت مندی اولیا از ثبت نام در مدارس است.

وی افزود: بحث طرح تثبیت یادگیری در آموزش و پرورش درحال انجام است و این طرح به این صورت است که دانش آموزانی که از نمره خرداد خود رضایت ندارند می‌توانند در شهریور ماه در آزمون شرکت داشته باشند و نمره شهریورماه آن ها جایگزین نمره خردادماه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار