یک آموزگار کرجی در گفت گو با پانا:

دانش‌آموزان با خصوصیات‌شان در یاد من می‌مانند

کرج (پانا) - یک معلم نمونه و با پشتکار البرزی پایه ششم ناحیه یک کرج که امسال از طرف آموزش و پرورش به‌عنوان معلم نمونه نیز انتخاب شده است گفت دانش‌آموزان با خصوصیات‌شان در یاد او می‌مانند.

کد مطلب: ۱۲۹۱۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با خصوصیات‌شان در یاد من می‌مانند

افسانه چقا، معلم نمونه و باپشتکار البرزی در مورد رفتار و شیوه تدریسش در گفت‌وگو با پانا گفت: «من به عنوان معلمی صبور شناخته شده‌ام و هیچ وقت بین دانش‌آموزانم تبعیض قائل نمی‌شوم. به طور مثال در زنگ‌های ریاضی سعی می‌کنم طوری با دانش‌آموزانم ارتباط برقرار کنم که برای آن‌ها درس قابل فهم باشد و در عین حال به آن درس علاقه داشته باشند ‌‌یا در زنگ‌های علوم سعی می‌کنم درس را به صورت داستان برایشان تعریف کنم که انگیزه بیشتری برای درس خواندن داشته باشند.»

وی در ادامه افزود: «به نظر من یک معلم خوب باید ایمان و توکل به خدا داشته باشد. بین دانش‌موزانش تبعیض قائل نشود و رفتار خوبی با آن‌ها داشته باشد و همیشه بکوشد تا به دانش‌آموزانش مطالبی را یاد بدهد که در آینده کاری آنان مفید باشد.»

این آموزگار در پایان یادآوری کرد: «هر دانش‌آموزی با یک خصوصیت خوب در یاد من می‌ماند. به طور مثال برخی از دانش‌آموزان با درس خواندن و یا اینکه برخی دیگر با احساس خوب، برخورد خوب و بااستعدادی که دارند در یاد من برای همیشه می‌مانند.»

دانش‌آموز خبرنگار: آیلین فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار