مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

معلمی، شریک شدن صفات مقدس با خداوند است

ناحیه یک بهارستان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، معلمی را شریک شدن صفات مقدس با خداوند دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۲۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
معلمی، شریک شدن صفات مقدس با خداوند است

آیت اصلانی در مراسم بزرگداشت مقام معلم در تالار ارس، ضمن تقدیر و تشکر از معلمان نمونه و ۱۷۵ بازنشسته سال جاری اظهار کرد: برگزاری چنین مراسمی در جهت تجلیل از معلمان برای ما توفیقی فراتر از خدمت است و امید داریم که هر سال بتوانیم دِین خود را بهتر از سال گذشته بر شما بزرگواران ادا کنیم.

اصلانی خاطرنشان کرد: معلمان دلسوز از جمله نعمت‌های خدادادی هستند که بر دانش‌آموزان این سرزمین ظهور کرده‌اند. شغل معلمی، سراسر فداکاری و ازخودگذشتگی است و معلمان از جان و دل برای تربیت دانش‌آموزان و مهم‌تر از همه، ایرانی باسوادتر مایه می‌گذارند. بنابراین مقامی شایسته‌تر از مقام معلم این چنین قابل ستایش نیست.

وی ضمن تقدیر از مدیران بابت دلسوزی و مسئولیت‌پذیری آن‌ها خاطرنشان کرد: معلم، مادر و پدر دوم دانش‌آموز همانقدر دلسوز و همان اندازه نگران است. معلمان همواره در تلاش برای مهیا کردن آرامش و آسایش دانش‌آموزان در خانه دوم خود هستند که از مثال‌های بارز آن‌ها می‌توان به مدیران نگرانی که درخواست آسفالت شدن زمین مدرسه در جهت پیشگیری از زمین خوردن دانش‌آموزان دارند، اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با اشاره به مقام والای معلم عنوان کرد: جایگاه و منزلت معلم به اندازه‌ای است که خداوند متعال، خود را معلم معرفی کرده است که افتخاری والاتر از شریک شدن این صفت با خداوند وجود ندارد. معلمی چنان مقام والا و شایسته‌ای است که در دعای جوشن کبیر به آن اشاره شده و معلمان را شایسته جایگاه ویژه‌ای در بهشت دانسته است. شغل معلمی به قدری باارزش و شایسته تقدیر و سپاس است که پیامبران نیز به داشتن این صفت افتخار می‌کردند.

دانش‌آموز خبرنگار: ملیکا سرائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار