معلمان باید خودشان را به شیوه های نوین تدریس مجهز کنند

مدیر کل آموزش و پرورش در اختتامیه چهل و پنجمین جشنواره فیلم رشد بخش استانی در دانشگاه فرهنگیان گفت: ما باید از شیوه های چند رسانه در تدریس استفاده کنیم، دیگر زمان آموزش تک بعدی به پایان رسیده است.

کد مطلب: ۴۸۹۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمانشاه، مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه در اختتامیه جشنواره فیلم رشد در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید صدوقی کرمانشاه خطاب به دانشو معلمان گفت: امروزه شاهدیم فرزندان ما بیشترین وقت خود را صرف تماشای تلویزیون می کنند و به شدت تحت تاثیر برنامه های تلویزیونی هستند و این رسانه بر روی تربیت کودکان تاثیر فراوانی دارد.

محبی اظهار کرد: جشواره فیلم رشد به مدت ۲سال در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود وهدف از برگزاری این جشواره آشنایی دانشجویان فرهنگی با فیلم وآموزش هایی که از طریق فیلم به دانش آموزان ارائه می شود می باشد.

وی بر ضرورت استفاده از تکنولوژی و رسانه در ارتقاء روند آموزش تاکید کرد و گفت: معلمان باید در یادگیری تکنولوژی و استفاده از آن در امر آموزش پیشتاز باشند و دانش آموزان نباید احساس کنند که از معلمان خود جلوتر هستند.
محبی از برگزاری جشنواره فیلم رشد در دانشگاه فرهنگیان ابراز خشنودی کردو رسانه را ابزاری قدرتمند در مباحث آموزشی و پرورشی خواند.
مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه با نفی تدریس به شیوه تک بعدی گفت: باید از روش های جدید آموزشی در کلاس درس استفاده شود و بر همین اساس در کرمانشاه بیش از 100 هزار ساعت نفر از معلمان، دوره های آموزشی استفاده از سیستم کامپیوتری را گذرانده اند .
این مسئول افزود : شما دانشجو معلمان چون از نسل جوان هستید باید به تکنولوژی های جدید کاملا مجهز شوید و در کلاس های درس با اقتدار علمی و استفاده از روش های نوین تدریس ظاهر شوید.
وی در پایان از هوشمند سازی 3 هزار و 400 مدرسه در سطح استان خبر داد و گفت: تا سال 92 تعداد 750 کلاس هوشمند سازی شده بود که برخلاف تنگناهای مالی و گرفتاری های اعتباری این کلاس ها به 3 هزار و 400 کلاس درس افزایش پیدا کرده است.

خبرنگار:/علی حیدری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار