سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد:

نقش فعالیت‌های پرورشی در تحقق اهداف سند تحول بنیادین بسیار پررنگ است

ملارد(پانا)- سرپرست آموزش و پرورش ملارد در همایش فصلی معاونین و مربیان پرورشی گفت نقش فعالیت‌های پرورشی در تحقق اهداف والا ساحت‌های تربیتی بسیار پررنگ است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش فعالیت‌های پرورشی در تحقق اهداف سند تحول بنیادین بسیار پررنگ است

سعید تیموری‌راد، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در جمع معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان ملارد به فعالیت ۱۵۰ پایگاه تابستانی در آموزش و پرورش این شهرستان اشاره کرد و گفت: اوقات فراغت امسال با توجه به دوران پساکرونا فرصتی است برای اولیا و آموزش و پرورش تا به موضوع تربیت بیشتر پرداخته شود.

وی با عنوان این موضوع که سند تحول بنیادین به دنبال تربیت تمام ساحتی است، افزود: فعالیت‌های پرورشی در تحقق اهداف این سند بالاترین نقش را بازی می‌کند، لذا تمام امور آموزشی نیز باید یک پیوست پرورشی داشته باشد.

تیموری‌راد بر غنی‌سازی برنامه‌های پایگاه تابستانی و اوقات فراغت دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: با بهره‌مندی از تجربیات کارشناسان حوزه تعلیم و تربیت در شهرستان ملارد برنامه‌ریزی‌هایی در جهت جبران مسائل تربیتی و بخشی از عقب‌افتادگی‌های تحصیلی در کنار فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی صورت گرفته است.

این مقام مسئول برگزاری اردوهایی با محتوای مناسب را موجب ایجاد نشاط و امید در دانش‌آموزان خواند و افزود: پایگاه‌های تابستانی می‌توانند باعث خروج دانش‌آموزان از شرایط و فشار جسمی و روحی دوران کرونا شوند.

تیموری‌راد تصریح کرد: از فضای مجازی نباید غافل شویم و لازم است از ظرفیت‌های این فضا نیز در جهت تعلیم و تربیت صحیح و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی کمک بگیریم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار