معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

آغاز اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری ویژه دانش‌آموزان ابتدایی

ملارد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد از آغاز اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری ویژه دانش‌آموزان ابتدایی با هدف بهبود وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان نیاز به تلاش، در ۱۰ پایگاه این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری ویژه دانش‌آموزان ابتدایی

رقیه عبدالمالکی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر بیان کرد: طرح تثبیت و جبران یادگیری، ویژه دانش‌آموزانی است که جزو دانش‌آموزان نیاز به تلاش بیشتر هستند و با درجه قابل قبول معرفی شده‌اند، به عبارت دیگر از نظر کیفیت آموزشی، سطح پایین‌تری دارند.

وی در مورد نحوه اجرای طرح ادامه داد: دانش‌آموزان، دو روز در هفته و هر روز به مدت یک‌ساعت در این کلاس‌ها حضور دارند و معلم مربوطه دروس موردنظر را بصورت فشرده، تکرار و تمرین می‌کند، آموزش تا پایان مردادماه ادامه دارد و پس از آن، آزمون کیفی توصیفی از دانش‌آموزان به عمل آمده و اگر در ارزشیابی، سطح قابل قبولی داشته باشند، به پایه بالاتر ارتقا می‌یابند.

عبدالمالکی افزود: تعداد دوازده پایگاه از سوی معاونت ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران به منطقه ملارد برای اجرای این طرح اختصاص داده شده، به علت موضوع حق‌الزحمه همکاران، پایگاه‌ها تجمیع شده و دانش‌آموزان مدارس همجوار به نزدیک‌ترین پایگاه ارجاع داده می‌شوند تا در فرایند تثبیت شرکت کرده و به سطح قابل قبولی از لحاظ تحصیلی برسند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار