فرماندار اسلامشهر:

مردم در شرایط اقتصادی مناسبی قرار ندارند و باید با آن‌ها مدارا کرد

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز با مکاتبه و نامه‌نویسی حل نخواهد شد و نیازمند عزم جدی همگان و کارکردن بدون شعار است. مردم در شرایط اقتصادی مناسبی قرار ندارند و باید با آن‌ها مدارا کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مردم در شرایط اقتصادی مناسبی قرار ندارند و باید با آن‌ها مدارا کرد

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز که در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: تخلفات در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز مشخص است و جدیت مسئولان نیز در این رابطه وجود دارد، باید در نطر داشت موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز، با مکاتبه و نامه‌نویسی حل نخواهد شد و نیازمند عزم جدی همگان و کار کردن بدون شعار است و بدانیم مردم در شرایط اقتصادی مناسب قرار ندارند و باید با آنها مدارا کرد.

در ادامه داود بیات سرمدی، معاون فنی و عمرانی فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: مشکل بلندمرتبه‌سازی در شهرستان اسلامشهر به روستاها رسیده و قانون مشخص است و دستگاه‌های متولی هم می‌بایست در این زمینه کار کنند و از سوی دیگر ما باید از حادثه ساختمان متروپل آبادان درس عبرت بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که ساختمان‌های بلندمرتبه می‌سازیم می‌بایست به گودبرداری‌های غیر اصولی که در شرایط فعلی مردم را از نظر روانی تحت تأثیر قرار داده و موارد ایمنی هم توجه دقیق کنیم و این نیازمند نظارت و کنترل مضاعف دستگاه‌های مسئول است.

در این جلسه معاون شهردار، دهیاران، بخشداران، مسئولان سازمان نظام مهندسی و رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهربه بیان نظرات خود در رابطه با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان پرداختند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار