فرماندار اسلامشهر:

اعتیاد به مواد مخدر، ریشه بسیاری ازآسیب‌های اجتماعی است

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و تاثیر این بلای خانمان‌سوز در جرائمی از جمله، سرقت‌های خرد، طلاق و... مشهود است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اعتیاد به مواد مخدر، ریشه بسیاری ازآسیب‌های اجتماعی است

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در نشست مشترک با مجید فاتحی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران ضمن گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: ایران اسلامی تاکنون شهدای بسیاری را در راه مبارزه با سوداگران مرگ تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 657 کیلوگرم انواع مخدر در شهرستان اسلامشهر از قاچاقچیان کشف و دو هزار و 534 خرده فروش نیز دستگیر شدند، بیان کرد: به موازات اقدامات مقابله‌ای در حوزه پیشگیری نیز می‌بایست اقدامات اثربخشی در شهرستان اجرایی شود که تاکنون فعالیت‌ها در این زمینه رضایت بخش نبوده است.

فرماندار اسلامشهر به اهمیت اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر نیز اشاره کرد و افزود: باید ضمن پرهیز از موازی کاری، از ظرفیت تمامی سازمان‌ها و نهادهای دخیل در حوزه فرهنگ‌سازی جهت پیشگیری از اعتیاد کمک گرفت.

وی همچنین با بیان اینکه قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر بیش از گذشته بر آلوده ساختن جوانان و نوجوانان و حتی دختران به مواد مخدر روانگردان و صنعتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، ادامه داد: آگاه‌سازی و هوشیاری خانواده‌ها جهت مراقب از فرزندان و تبیین آثار شوم و خانمان‌سوز سوء مصرف مواد مخدر برای نوجوانان و جوانان از جمله اولویت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر است.

فرماندار اسلامشهر گفت: اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و تاثیر این بلای خانمان‌سوزدر جرائمی از جمله،سرقت‌های خرد، طلاق و... مشهود است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار