دیدار مربیان قرآنی و پیش‌دبستانی با معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش

شهرکرد (پانا) - تعدادی از مربیان قرآنی و پیش‌دبستانی در قالب ملاقات‌های مردمی با قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امورمجلس وزیر آموزش و پرورش دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مربیان قرآنی و  پیش‌دبستانی با معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش

احمدی لاشکی در خصوص این دیدار به پانا گفت: «دو گروه از عزیزان مراجعه داشتند. یک گروه معلمان قرآنی هستند که ما قبل ۱۳۹۱ با آموزش و پرورش همکاری داشتند. این عزیزان حرفشان این بود که این افراد بایستی در آزمونی که در تاریخ ۱ مرداد ماه ۱۴۰۰به استناد قانونی که مجلس در بهمن ماه ۱۳۹۹ مصوب کرده بود، شرکت می‌کردند. اما یا مدارکشان آماده نبود و یا اینکه این عزیزان به شهرستانها مدارک دادند و شهرستانها غفلت کردند و مدارکشان را دیر تحویل دادند. قانونگذار هم به ما گفته که یک بار آزمون گرفته شود. بنابراین ما منتظر می‌مانیم تا مجلس به ما اجازه برگزاری آزمون مجدد بدهد.»

احمدی لاشکی در خصوص مربیان پیش دبستانی نیز گفت: «دسته دیگر پیش دبستانی ها بودند که ماقبل سال ۱۳۹۱ همکاری داشتند، اما اعلام می‌کنند که سند مالی و یا مدارکشان آماده نبوده. طبق شیوه نامه باید فرم های ۶ و ۸ امضای شهرستان و استان آماده و ارسال می شد که تاکنون ارسال نشده است. ما از مدیران کل استان ها می خواهیم که این پرونده ها را تکمیل و ارسال کنند و ما پس از بررسی چنانچه حقی از آنها ضایع شده باشد قابل برگشت خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار