برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در کهک قم تجلیل شدند

قم (پانا) - مراسم تقدیر از دانش آموزان برتر محورهای جشنواره نوجوان خوارزمی در نمازخانه آموزش و پرورش شهرستان کهک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در کهک قم تجلیل شدند

مراسم تقدیر از دانش آموزان برتر محورهای جشنواره نوجوان خوارزمی و داوران و ناظران این شهرستان همزمان با دهه کرامت در نمازخانه اداره آموزش و پرورش شهرستان کهک برگزار شد.
در این مراسم ابتدا علی مهجوری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان با تبریک میلاد با سعادت بانوی کرامت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و ارائه آمار شرکت کنندگان در جشنواره و رتبه های کسب شده در مرحله استانی اظهار داشت: در این مدتی که همه درگیر ویروس کرونا بودند کادر آموزش ما تمام تلاش خودشان را کردند.
سپس نادر کریمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش، عنوان کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی فرصتی است که استعداد های نوجوانان و جوانان شناخته و از ایده های آنها در مشکلات جامعه استفاده می شود.
همچنین وی ضمن معرفی طرح خادم یاوران رضوی گفتند در تابستان پیش رو هیچ مدرسه تعطیلی نخواهیم داشت.
در ادامه غلامرضا نجفی معاون پرورشی دبیرستان شهید صدر و از ناظران جشنواره به نمایندگی از مدیران و معاونین مدارس متوسطه دوره اول شهرستان، پیشنهاداتی در جهت اجرای بهتر جشنواره در سال تحصیلی آینده ارائه کرد و از مسئولان استانی درخواست کرد ضمن ارتقاء امکانات مدارس شهرستان کهک به دانش آموزان و دبیران فعال این شهرستان توجه بیشتری شود.
در این مراسم از مهسا رسولی و فاطمه رحیمی رتبه برترمحور زبان، مطهره ذاب و زینب سلیمانی رتبه برتر محور مناظره علمی و ادبیات، یکتا کاظمی و زهرا نظری رتبه برتر محورعلوم آزمایشگاهی، حدیثه میرزابابایی و زهرا بابایی برگزیدگان محور پژوهش، حانیه سادات حسینی و محمد امین متقیان کهکی برگزیده گان محور دست سازه ، علی نجفی کهکی رتبه ی برتر محور ریاضی و سیده مهشید موسوی و سحر سلیمی رتبه برتر محور بازارچه تقدیر شد.
دانش آموزخبرنگار: مهسا رسولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار