فراخوان مشارکت در تولید فیلم‌های آموزش هنرجو منتشر شد

تهران (پانا) - فراخوان مشارکت در تولید فیلم‌های آموزش هنرجو توسط دفتر تألیف کتاب‌‌های درسی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان مشارکت در تولید فیلم‌های آموزش هنرجو منتشر شد

دفتر تألیف کتاب‌های درسی فنی وحرفه‌ای و کاردانش در خصوص تکمیل بسته‌های تربیت و یادگیری فنی وحرفه‌ای و کاردانش و همچنین تولید محتوای رمزینه‌های سریع پاسخ ویژه سال تحصیلی 1402-1401، فراخوان مشارکت شرکت‌های مجری در بخش فنی- هنری تولید فیلم‌های آموزش هنرجو را منتشر کرد.

شرکت‌های داوطلب و دارای سوابق ارزنده می توانند در صورت تمایل به مشارکت، درخواست و رزومه کاری شرکت خود را تا تاریخ 1401/3/16 به ایمیل دفتر تألیف کتاب‌های درسی فنی وحرفه‌ای و کاردانش به آدرس tvoccd@oerp.ir ارسال کنند.

شایان ذکر است؛ فرآیند انتخاب شرکت‌ها بدین ترتیب است که پیشنهادهای رسیده در جلسه‌ای تحت عنوان کمیته بازرگانی بررسی خواهد شد. این کمیته متشکل از معاونین سازمان پژوهش، رئیس گروه حقوقی، مدیر دفتر طرح و برنامه و امور مالی، مدیر کل دفتر تالیف کتاب‌های درسی فنی حرفه ای و کاردانش و نماینده دفتر انتشارات و فناوری آموزشی است. مبنای تصمیم گیری در این جلسه سوابق تجربی، قیمت پیشنهادی، تاییدیه هیئت ارزیاب از سوی شرکت ها خواهد بود.

همچنین از جمله شاخص‌های تولید رسانه‌های هنری؛ استانداردهای محتوایی-علمی است. این فراخوان تاکید شده است که محتوای رسانه‌های آموزشی باید مکمل و بر اساس سناریوی تائید شده از طرف شورای برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری باشد و دستورالعمل‌های ایمنی و طریقه ارائه محتوا باید به صورت کامل رعایت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار