مدیر کل آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش به تکریم دختر نگاه ویژه ای دارد

یاسوج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش در جلسه هماهنگی  برنامه های  گرامیداشت  ولادت حضرت معصومه و روز دختر گفت  تکریم دختر در آموزهای دینی  مورد تاکید فراوان بوده که باید در آموزش و پرورش به تکریم دختر نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۲۸۳۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش به تکریم دختر نگاه ویژه ای دارد

حسنعلی عزت خواه در جلسه گرامیداشت ولادت حضرت معصومه‌(س)و روز دختر اظهار کرد: اگر بخواهیم جامعه‌ای پویا و بالنده و بانشاط داشته باشیم باید به زنان ودختران که محور خانواده هستند ، توجه ویژه ای شود.
عزت خواه افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، زنان و دختران در همه صحنه های اجتماعی حضور فعال واثرگذاری دارند .
وی رسالت خانواده ها و آموزش وپرورش در تربیت دخترانی عفیف، همچون حضرت معصومه(س) را در تعالی جامعه مهم عنوان کرد وگفت: در این روز خجسته و دهه کرامت برنامه های متنوعی در سطح آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق برگزار می شود.
عزت خواه با بیان اینکه دختران به عنوان مادران آینده رسالت خطیری بر دوش دارند گفت: وجود با برکت دختر در خانواده یک نعمت است که در مکتب اسلام جایگاه والایی دارد.
مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و خواهر گرانقدرشان، کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختران، گفت: آموزش و پرورش استان در راستای ارج گذاشتن به منزلت دختران در این ایام برنامه های متنوعی را پیش بینی و اجرا خواهد کرد.
زیور بیگدلی ،راه اندازی پویش امروز برای دخترم، ارسال عکس در فضای مجازی با موضوع فعالیتهایی که خانواده ها برای گرامیداشت روز دختر داشته اند ، مسابقه دلنوشته و قطعه ادبی با موضوع من یک دختر مسلمان و ایرانی هستم؛ پس وظیفه دارم ..... بخشی از این برنامه هاست.
وی از اجرای مسابقه (نامه ای به دخترم )ویژه همکاران اداره کل آموزش و پرورش خبر داد وگفت: در این روز مسئولان آموزش وپرورش آرامگاه پروانه کاویانی تنها شهیده دختر دانش آموز استان در آب شیرین گچساران را غبارویی نموده و همچنین تابلوی مدرسه دخترانه این روستا که به نام این شهیده گرانقدر مزین شده را تعویض و نصب خواهند کرد.
از دیگر برنامه های مصوب شده در جلسه می توان از : شناسایی و تقدیر از دختران دانش آموز برتر در عرصه های مختلف(علمی ، فرهنگی ، هنری ، ورزشی و ...) ؛ برگزاری جشن و همایش های مختلف در شهرستانها و مناطق و مصاحبه صدا و سیما با چهره های موفق دانش آموزان دختر و پخش در شبکه استانی نام برد.
مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ویدئو کنفرانسی عصر روز چهارشنبه مورخ 11/3/1401 به صورت مستقیم از استان قم برای دانش آموزان ،مدیران وکارشناسان نیز برگزار خواهد شد.
ایشان اظهار امیدواری کردند که با تأسی به حضرت معصومه (س) دختران ایران اسلامی ، با الگو پذیری از این بانوی بزرگوار به مقامات رفیعی دست یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار