افتخارآفرینی دانش‌آموزان پژوهش‌سرای آفرینش منطقه 4 شهر تهران در مسابقات علمی کید کد

تهران (پانا) - دانش‌آموزان پژوهشگر و خلاق پژوهش‌سرای آفرینش منطقه ۴ بار دیگر با به نمایش گذاشتن خلاقیت‌ها و توانمندی‌های خویش افتخار دیگری را رقم زدند.

کد مطلب: ۱۲۸۳۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموزان پژوهش‌سرای آفرینش منطقه 4 شهر تهران در مسابقات علمی کید کد

دیبا سعیدی نیا؛ مدیر پژوهش سرای آفرینش با اشاره به مسابقات علمی دانش آموزی کیدکد گفت: این مسابقات با اهداف تقویت مهارت حل مسئله- روحیه کار تیمی و تکمیل شدن پروسه آموزش و ایجاد یک محیط مفرح و شاد برای یادگیری و رقابت سالم و در نهایت استعدادیابی دانش آموزان در رشته های علوم هایتک دانش آموزی است و رباتیک و برنامه نویسی کودکان در محل ساختمان نوآوری دانشگاه تربیت مدرس و با حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و مجموعه انارستان در لیگ‌ ربات‌های جنگجو- فوتبالیست و رالی و همچنین چالش‌های برنامه نویسی داستانی و سرعتی و چالش‌های ببراس برگزار می شود که دانش آموزان پرتوان منطقه چهار با حضور فعال در این دوره از مسابقات، با کسب رتبه های اول و عالی در این رقابت علمی افتخار آفریدند و موفق به دریافت جوایز ویژه شدند.

اختتامیه این برنامه طی مراسمی با حضور مسئولین پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، آکادمی دانش پژوهان، مجموعه انارستان و مسئول پژوهش سراهای شهر تهران و برخی مدیران پژوهش سراهای مناطق تهران برگزار شد.

در این مراسم پژوهش سراهای شهر تهران که ذیل فعالیتهای وزارت آموزش و پرورش در حوزه علوم های تک و علوم نوین فعالیت‌های مشخصی دارند، حضور فعال داشتند. به ویژه در حوزه های برنامه نویسی و رباتیک ضمن ارتباط و تعامل با شرکتهای دانش بنیان در تلاش هستند تا سطح آموزش دانش آموزان را در این رشته ها بالا ببرند. پژوهش سراها قصد دارند تا با ارتباط دادن مراکز دانش بنیان با مدارس، از طریق برگزاری چنین رویدادهایی دانش آموزان را ترغیب کنند که در این حوزه ها ورود کرده و سطح علمی خود را ارتقا ببخشند که در این راستا مجموعه خلاق و نوآور آکادمی دانش پژوهان آتی که جزو شرکت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس از سال 99 اقدام به برگزاری رویدادهایی کرده که امسال نیز این رویداد با حضور فعال پژوهش سراها و دانش آموزان پژوهشگر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار