معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

توانایی کار گروهی و مهارت‌های اردویی از شاخصه‌های مربیان تشکیلاتی است

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی توانایی کار گروهی و مهارت‌های اردویی را از شاخصه‌های مربیان تشکیلاتی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
توانایی کار گروهی و مهارت‌های اردویی از شاخصه‌های مربیان تشکیلاتی است

منصور جوادی در دوره آموزشی مربیان پیشتاز ارشد استان آذربایجان غربی که در سالن معلم سازمان دانش آموزی برگزار شد به شاخصه های مربیان تشکیلاتی اشاره کرد و گفت: توجه به کار تیمی نیاز امروز جامعه به خصوص نظام تعلیم و تربیت است.توانایی کار گروهی و مهارت های چندگانه اردویی و همچنین دغدغه های رفتاری دانش آموزان از شاخصه های مهم مربیان پیشتاز و مربیان تشکیلاتی است که با حضور در دوره های آموزشی مختلف به این مهم زینت می دهند.

وی گفت: بازمهندسی فعالیت های سازمان دانش آموزی یک موضوع مهم است که باید در بطن برنامه های این مجموعه به شکل محسوس برنامه ریزی شود، متولیان این مجموعه با یک برنامه ریزی دقیق شکل جدید و اصولی تر پیشتازان را در بین دانش آموزان تبیین کنند؛ البته سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی از پیشگامان این مهم در سطح کشور است و موضوع تبیین سند تحول بنیادین سازمان دانش آموزی در این مجموعه با جدیت بسیار در حال اجرا است.

جوادی افزود: مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی باید در کنار فعالیت های مختلف روتین، دانش آموزان و خانواده ها را با شخصیت های مهم کشور و شهرها آشنا سازد تا دانش آموزان فرهنگ و تاریخ و تمدن خود را به صورت ملموس حس کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در رابطه با دوره آموزشی مربیان پیشتاز ارشد گفت: مربیان پیشتازان در سطوح مختلف تشکیلاتی فعالیت می کنند، کاردان، ارشد، خبره و عالی درجه های مربیان پیشتاز در طی دوران فعالیتشان است که به فراخورهای زمانی با طی دوره‌های مختلف کسب می‌کنند. مربیان ارشد در واقع سفیران سازمان دانش آموزی در مناطق و شهرستان ها هستند و باید علاوه بر دانش آموزان، مربیان کاردان را نیز با مهارت‌های مختلف آشنا سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار