رییس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان‌غربی:

کیفیت بخشی به فعالیت‌ها در دستور کار سازمان دانش‌آموزی استان قرار دارد

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان‌غربی کیفیت بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی را یکی از اولویت‌های اصلی این مجموعه برای تابستان سال جاری عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت بخشی به فعالیت‌ها در دستور کار سازمان دانش‌آموزی استان قرار دارد

حسین عباس زاده در گفت و گو با پانا در رابطه با برنامه ریزی های سازمان دانش آموزی استان آذربایحان غربی برای تابستان سال جاری گفت: ایام همه گیری ویروس کرونا برخی فعالیت های تشکیلاتی و مهارتی سازمان دانش آموزی را در بعد کیفیتی دچار کاهش و افت کرده بود، امسال با یک برنامه ریزی دقیق موضع کیفیت بخشی به برنامه ها را دنبال می کنیم.

وی گفت: محتوای برنامه های سازمان باید از حالت تئوری به عملی و اردویی تغییر یابد به طوری که دانش آموزان عضو تشکل های مختلف سازمان دانش آموزی پس از حضور در فعالیت های برنامه ریزی شده به یک جوان با 14 فضیلت تشکیلاتی تبدیل شود.

رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی در این خصوص ادامه داد: مرحله آموزش و یادگیری در دانش آموزان در یک دوره گذر سریع باید به مرحله عمل برسد و برای تحقق این مهم دوره های مختلف و اردوهای تشکیلاتی برای پیشتازان و برنامه های مختلف برای نمایندگان مجلس دانش آموزی وهمچنین نشست های متعدد برای خبرنگاران دانش آموز برنامه ریزی شده است و طی تابستان سال جاری اجرایی خواهد شد.

عباس زاده به موضوع آموزش و افزایش مهارت مربیان نیز اشاره کرد و گفت: برای تربیت دانش آموز تمام ساحتی باید مربیان توانمند و با مهارت در بدنه تشکیلات وجود داشته باشد، برای این موضوع دوره آموزشی مربیان استان آذربایجان غربی هفته آینده برگزار خواهد شد، مربیان حاضر در این دوره ها پس از طی دوره باید در شهرستان ها و مناطق خود، اطلاعات لازم را در اختیار سایر مربیان و دانش آموزان قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار