انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی و شهرداری مشهد

تهران (پانا) - با حضور حمید طریفی حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی و سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا شد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی و شهرداری مشهد

ارتقای کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی و برخورداری شهروندان از زندگی سالم و هدفمند یک فرآیند همه‌جانبه اجتماعی بوده و این مهم تنها شامل تقویت مهارت‌ها و توانایی‌های افراد نمی‌باشد، بلکه شامل تغییر شرایط اجتماعی، اقتصادی و محیطی به منظور کاهش اثرات نامطلوب شرایط یاد شده بر کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی فرد یا جامعه نیز می شود.

از آن‌ جا که سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و شهرداری مشهد در زمینه کاهش مشکلات، اهتمام ویژه‌ای داشته و این مهم به عنوان اولویتی اساسی در محور فعالیت دو دستگاه قرار دارد، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری حاضر در جهت تحقق اهداف مشترک ترسیم شده است.

توانمندسازی افراد جامعه از طریق آموزش‌های مختلف، توسعه مشارکت با بخش‌های عمومی و دولتی، مشارکت در آموزش شهروندان به‌منظور پیشگیری و حفظ و ارتقای سلامت روان، مشارکت در برگزاری ایستگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، سمینارها، مسابقات و مراسم علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، مشارکت در استفاده بهینه از منابع مالی، انسانی، تجهیزاتی و فضاهای آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و مشارکت در خصوص تهیه و انتشار بسته‌های آموزشی از جمله محورهای این تفاهم‌نامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار