امام جمعه ملارد:

ضرورت امروزِ معیشت عمومی جامعه، انصاف است

ملارد(پانا)- امام جمعه ملارد در نماز جمعه، انصاف‌ورزی را سیره  امامان شیعه در اوضاع سخت اقتصادی دانست و گفت انصاف یکی از راه‌های نزدیک شدن به خداوند متعال است. 

کد مطلب: ۱۲۸۲۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت امروزِ معیشت عمومی جامعه، انصاف است

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبانی، امام جمعه ملارد طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه بیان کرد: طبق احادیث و روایات، گرانی قیمت‌ها باعث رنجش خاطر مؤمنان، آسیب‌های اجتماعی، گسترش دزدی، فساد و کفر در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم در این دولت دلسوز، جهادی و پرکار، که امور مهمی را در بحث اقتصاد آغاز کرده و مشغول جراحی اقتصادی است، شاهد رفع فقر در جامعه باشیم .

خوبانی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی موظف به فقرزدایی در بعد اقتصادی و در بعد فکری و فرهنگی است. جامعه باید برای برطرف کردن فقر مالی و اقتصادی و فقر فکری و فرهنگی تلاش کند.

امام جمعه ملارد، توانمندسازی افراد و اشتغال‌آفرینی را راهکار رفع فقر مالی، و علم افزایی و دانش را راهکار رفع فقر فرهنگی دانست.

مهدی خوبانی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عملکرد جهادی، ازخودگذشتگی، عزم راسخ، ابتکار عمل، نگاه بلندمدت به اهداف و آرمان‌ها و بالاتر از همه اخلاص و توکل بر خدا را عوامل نجات‌بخش ملی دانست.

خبرنگار: حسین پازانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار